Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA GRINDU JUDETUL IALOMITA


Concesionare numarul 2178/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRINDU (CONSILIUL LOCAL GRINDU)
Adresa postala: LOC. GRINDU, Localitatea: Grindu, Cod postal: 920025, Romania, Punct(e) de contact: RADU ALEXANDRINA, Tel. +40 243248001, Email: [email protected], Fax: +40 243248001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA GRINDU JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Grindu
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea serviciului de salubrizare (activitatilor de colectare, transport deseuri) conform caietelor de sarcini si a regulamentului de organizate si functionare a serviciului de salubrizare.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
activitatea de colectare deseuri menajere;activitatea de colectare deseuri electrice si electronice;activitatea de colectare deseuri din demolari;
Valoarea estimata fara TVA: 427, 938 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie numai pentru punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate, implicate in desfasurarea contractului. In acest caz ofertantul va face o declaratie pe propria raspundere cu punctele de lucru, sediile secundare implicate.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)-document in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoane cu functii de decizie: Profir Marin ? primar; comisia de evaluare a ofertelorIonica Ionel ? presedinte comisie, Constantin Nicolae ? membru, Radu Alexandrina ? membru, Dinu Varvara ? membru Iordache Cornelia ? membru , Voicu Iordache ? membru si Draghici Ionel - membru, Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Licenta ANRSC pentru astfel de activitatidocumentele se vor prezenta in oricinal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a depus copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare va solicita ca ofertantul sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010) cu anexele respective.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 855.876 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestarii serviciilor in ultimii 3 ani prestate sau in curs de prestare, pentru cele mai importante servicii.Un contract de , ,sevicii prestat si dus la bun sfarsit sau un contract de servicii finalizatla data desfasurarii procedurii, sau un contract in curs de prestare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 200.000 lei.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. responsabil contract.2. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, prega-tirea profesionala si calificarea acestoraDeclaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, astfel: - autogunoierade min 4mc. - 1 bc.Cerinta minima obligatorieCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001 sau ISO 9001/2008 sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de mediu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.05.2012 Ora: 10:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
- in cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (au preturi egale), in vederea departajarii ofertantilor, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare (o alta oferta financiara) in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
- in cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (au preturi egale), in vederea departajarii ofertantilor, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare (o alta oferta financiara) in plic inchis.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
secretariatul Primariei
Adresa postala: strada Primariei, nr. 42, Localitatea: Grindu, Cod postal: 927140, Romania, Tel. +40 243248001, Email: [email protected], Fax: +40 243248001
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer