Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA VOINESTI, JUD. IASI


Concesionare numarul 2208/19.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VOINESTI (PRIMARIA VOINESTI IASI)
Adresa postala: com Voinesti Iasi, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 707600, Romania, Punct(e) de contact: Ioja Steliana, Tel. +40 232294755, Email: [email protected], Fax: +40 232294755, Adresa internet (URL): http: \\voinesti.primarii-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA VOINESTI, JUD. IASI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA VOINESTI, JUD.IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea serviciului de salubrizare - activitati de colectare, transport deseuri municipale conform caietului de sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectare, transport deseuri de pe raza comunei Voinesti, jud. Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 998, 850 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere (formularul nr.3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareAtentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006( formularul nr.4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul nr.11).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.)4. Certificat de participare cu oferta independenta (formularul nr.13).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul nr.12). Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dobreanu Gheorghe - primar, Herghelegiu Gica - contabil, Dima Radu-Daniel - jurist, comisia de evaluare a ofertelor: Iftimie Violeta - presedinte-inginer Primaria Voinesti, Ioja Steliana - membru-inspector Primaria Voinesti, Preotu Mihaela - membru-inspector Primaria Voinesti, Stan Romeo - consilier local, Ivascu Dumitru - consilier local.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti.6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca societatea nu figureaza cu datorii.7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca societatea nu figureaza cu datorii.NOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.B) Operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcatele enumerate mai sus la pct. 6 si 7 pentru toate punctele de lucru/sediile implicate in derularea contractului.Toate documentele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei care trebuie sa certifice faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include ca activitati principale sau secundare serviciile supuse ofertarii. Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.2.Licenta A.N.R.S.C. minimum clasa III pentru prestarea serviciilor de salubrizare valabila la data depunerii ofertei.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa faca dovada licentierii de catre ANRSC pentru serviciul care face obiectul prezentei proceduri .
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 1.997.700 lei.Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari servicii similare in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare, prezentand in acest sens, in copie cel putin un contract cu obiect de activitate similar (salubrizare localitati). Se vor prezenta si copii ale Proceselor-verbale de receptie a serviciilor sau orice documente care dovedesc indeplinirea/ finalizarea in bune conditii a serviciilor respective.Se va prezenta de asemenea cel putin o recomandare de la beneficiarii serviciilor de salubrizare.2.Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Asigurarea de catre ofertant a :1.personalului tehnic de specialitate necesar realizarii serviciilor2. cadrelor de conducereSe vor declara numarul, numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si pregatirea acestora si a cadrelor de conducere.Se vor atasa CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, copii dupa diplome care sa ateste specializarea personalului, copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice.3.Declaratie privind dotarile si utilajele specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie, angajamente de punere la dispozitie, etc.Nota: Pentru a se face dovada ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe necesare indeplinirii contractului ofertantii vor prezenta documente edificatoare in acest sens (facturi, contracte vanzare cumparare, contracte leasing, conventii de inchiriere, angajamente de punere la dispozitie).4.Informatii privind asocierea1. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent2. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 14001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Redeventa (lei/an) 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.09.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care doua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj total, atunci criteriul de departajare va fi tariful pentru gospodarie (P1). Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif pentru gospodarii(P1) va fi declarat castigator.Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va lua in calcul tariful/mc pentru persoane juridice (P2). Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif/mc pt.persoane juridice (P2) va fi declarat castigator.Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va solicita de la acestia prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Va fi declarat castigator ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Voinesti
Adresa postala: sat Voinesti, com.Voinesti, jud. Iasi, Localitatea: Voinesti, Cod postal: 707600, Romania, Tel. +40 232294755, Email: [email protected], Fax: +40 232294755
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer