Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Mugeni, judetul Harghita


Concesionare numarul 2403/10.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mugeni
Adresa postala: comuna Mugeni, sat Mugeni, nr. 150, judetul Harghita, Localitatea: Mugeni, Cod postal: 537205, Romania, Punct(e) de contact: Mozes Farkas, Tel. +40 266245490, Email: [email protected], Fax: +40 266245430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Mugeni, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: satele Mugeni, Lutita, Dobeni, Beta, Taietura, Dejutiu, Alunis, Matiseni, apartinatoare comunei Mugeni
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Serviciul ce urmeaza a fii achizitionata este - Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special pe raza comunei Mugeni cu urmatoarele caracteristici tehnice: Obiectul: Obiectul contractului consta in dreptul si obligatia de a exploata serviciul public de salubrizare cuprizand activitati de precolectare, colectare, transport si depozitare a reziduurilor solide, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special, inclusiv dreptul si obligatia de a administra si de a exploata infrastructura tehnico-edilitara aferenta serviciului de salubrizare in aria administrativ-teritoriala a comunei Mugeni pe o perioada de 2 ani.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Prestari servicii de salubrizare conform caietului de sarcini aprobat.Scopul contractului : Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare in comuna Mugeni, judetul Harghita.
Valoarea estimata fara TVA: 276, 368 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Formular nr.2Declaratia privind (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul) Formular nr.4Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in art. 181 din OUG nr. 34/2006 (ofertant unic, parteneri)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Formular nr.5Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele (Dl.Farkas Mozes ? primar, Dl. Szilagyi Ferenc ? viceprimar, Dl. Szilagyi Sandor ? secretar, Dna. Hegyi Margit ? contabil, Dl. Gal Barna ? consilier, Dl.Kovacs Arpad ? consilier, Dl.Ilyes Ferenc ? Zsolt ? consilier, Dl.Toaso Kalman ? consilier, Dl.Bartos Miklos ? consilier, Dl.Racz Zoltan ? consilier, Dl.Lajos Istvan ? consilier, Dl.Mihalyi Ferenc ? consilier, Dl.Szigyarto Janos Attila ? consilier, Dl.Borok Denes, Dl.Vinceller Arpad ? consilier, Dl.Boer Elemer ? consilier) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declara?ie de impar?ialitate ?i confiden?ialitate (prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.)Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata fata de: 1 Bugetul de stat (bugetul consolidat)2 Bugetul localNota: Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.3 Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original si in traducere legalizata) Nota: din atestarile fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizata (e) sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Nota: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Autorizatie de functionare / altele echivalente. certificatul constatator se va prezenta in oricare forma prezentata la art 5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. (? original; copie legalizata; copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?)Prezentarea in copie a licentei ANRSC (de operare sau de participare) si a anexei acestuia, cu valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor - In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Note: - Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, privind informatiile generale ale ofertantului si cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru persoane juridice /fizice straine: Se va prezenta Formularul nr. 9 in original. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin putin 500.000 lei , (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.)Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 9
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care fac dovada ca ofertantul dispune de parcul de utilaje de lucru si mijloace de transport prezentate ca cerinte minime.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Conditie minima impusa: sa dispuna de utilajele necesare derularii contractului. In caz de asociere aceasta cerinta se imdeplineste in mod cumulativ Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. Este permis si prezentarea unui angajament.Modalitatea de indeplinireCompletarea unui formular model Anexa nr. 12Informatii privind asocierea (daca este cazul) Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii. Limitele impuse ca conditii de calificare sunt obligatorii pentru toti asociati, in raport cu cota de participare a acestora in asociere. Fiecare asociat participant va prezenta actele de calificare si trebuie sa indeplineasca criteriile de calificare in raport cu cota de participare in consortiu. Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Toti partenerii trebuie sa ramana in forma asociativa prezentata pe toata durata de realizare a contractului.Modalitatea de indeplinireCompletarea Formular - Acord de asociereLista principalelor prestatii in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireSe SOLICITA completarea unui formular ?model Formular nr. 10 si tabelul anexa al acestuiaExperienta similara: Conditie minima de eligibilitate: - Cerinta minima : completare formular model anexa. 9 - EXPERIENTA SIMILARA . ? din lista sa rezulte ca a prestat servicii similare prin unul sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulate sa fie cel putin 270.000 lei. In cazul asocierii cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Prezentarea contractului/precontractului sau conventiei incheiate cu depozitul de deseuri legal autorizat in cazul in care oferta va fi desemnata castigatoare. In prealabil se accepta o declaratie in care va fi precizat prezentarea respectivului contract/precontract. In cazul asocierii cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Modalitatea de indeplinireprezentarea a 1 sau max 2 contracte similare si Formular nr.11Standarde de asigurarea calitatii. Certificat ISO 9001 sau echivalent din domeniu . In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.Standardele de protectia mediului- certificat ISO 14001 sau echivalent . In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.Modalitatea de indeplinireCertificat ISO 9001 sau echivalentcertificat ISO 14001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00Pretul ofertei 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.02.2014 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare va fi pretul reofertat, solicitat in acest sens de catre Autoritatea contractanta. Reofertarea va fi transmisa la adresa autoritatii contractante intrun plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Mugeni
Adresa postala: Str. principala nr.150, Localitatea: Mugeni, Cod postal: 537205, Romania, Tel. +40 266245490, Email: [email protected], Fax: +40 266245140
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer