Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in orasul Baraolt si satele apartinatoare


Anunt de participare numarul 91616/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BARAOLT
Adresa postala: Str.Libertatii Nr.2, Localitatea: Baraolt, Cod postal: 525100, Romania, Punct(e) de contact: Geza Vadai, Tel.0267-377507, Email: [email protected], Fax: 0267-377919, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in orasul Baraolt si satele apartinatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Baraolt si satele apartinatoare
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in orasul Baraolt si satele apartinatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 101, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
17 000 ron garantie de participare,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii/contracte cu tertii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice romane, Persoane fizice romane, Persoane juridice /fizice straine, asociatii de persoane juridice si fizice romane si straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/2006, Bilant contabil pe ultimii 3 ani, Declaratie bancara , scrisoare de bonitate bancara, Informatii privind cifra de afaceri, Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale, lichiditate generala, Imputernicire de semnatura Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii licitatiei (emis cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor) Cerificatde inregistrare ORC Copie dupa actulconstitutiv Persoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancara, bilant contabil obligatoriu pozitiv, pe ultimni trei ani, lichiditate generala, completare formulare informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: lichiditate generala - active circulante/datorii curente x 100): >80 %, conform Bilantului contabil la 31.12. 2008.Valoarea minima impusa in lei : cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, minim 6.000.000 RON.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii cerinta minima se considera indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii in ultimi 3 ani.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind asocierea (daca este cazul) Se completeaza formularul model Acord de asociere
Certificat ISO 9001 certificat ISO 14001 Certificat OHSAS-18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima de eligibilitate: prezentarea a cel putin 3 contracte similare avand ca obiect prestarea serviciului de salubrizare in orase sau municipii inval minima de 50 000 ron fiecare se anexeaza contractele aferente si recomandarile din partea beneficiarilor.Conditie minima impusa: ofertantul sa aiba in proprietate, inchiriate, colaborare, ori alte forme de proprietate ori posesie minim se anexeaza cartile de identitate ale vehiculelor si utilajelor, ori alte documente justificative care atesta una din formele de mai sus - urmatoarele utilaje: Autocompactoare 1 bucAutocontainere 4-8 mc 1 bucTranscontainere 15-30 mc 1 bucAutospeciale cu macara 1 buc Utilaj pentru spalat containere 1 bucAutospeciala pentru deseuri reciclabile 1 bucMasina interventie 1 bucAutomaturatoare 1Autocisterne 1Utilaje pentru deszapezire 1 prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului calificari ale personalului , efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani. Cerinte minime de calificare: Studii tehnice superioare de specialitate si vechime in specialitate pentru conducatorul unitatii.Un numar minim de angajati proprii la nivelul bilantului dinanul 2008 : cel putin 150 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
56.52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnica
43.48%
Descriere: 200 pct: Dot, org firma resp prot mediu
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2010 13:00
Locul: Primaria orasului Baraolt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna
Adresa postala: Str. Kriza Janos, nr. 2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 525100, Romania, Tel.0267-315072, Email: [email protected], Fax: 067-315072
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul primariei Baraolt
Adresa postala: Libertatii nr2 Jud Covasna, Localitatea: Baraolt, Cod postal: 525100, Romania, Tel.0267377507, Email: [email protected], Fax: 0267377919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer