Licitatie Publica - ?Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizarea in Comuna Danesti? jud. Harghita
Concesionare numarul 2336/31.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Danesti (Comuna Danesti - Consiliul Local)
Adresa postala: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Localitatea: Danesti, Cod postal: 537070, Romania, Punct(e) de contact: Bojte Csongor-Erno, Tel. +40 0266327011, Email: [email protected], Fax: +40 0266327168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizarea in Comuna Danesti? jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Danesti, jud, Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea prestarii serviciului de salubrizare in Comuna Danesti prin delegarea gestiunii activitatilor de : colectare, transport si depozitare a deseurilor municipale, sortarea, valorificarea si colectarea selectiva a deseurilor, colectarea deseurilor voluminoase si a celor rezultate din demolari de constructii
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Obiectul prezentului contract este colectarea si transportul a cantitatii totale de deseuri pentru o populatie de 2146 locuitori, pentru persoanele juridice si institutii publice din aria administrativ-teritoriala a comunei conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 223, 870 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Eligibilitatea operatorului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat, respectiv tert sustinator, dupa caz.2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Prevederile art. 9 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 sunt aplicabile.Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat respectiv tert sustinator, dupa caz.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de interese. Completare si semnare FORMULAR 5 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Bojte Csongor-Erno primar, Both Norbert-Laszlo viceprimar, Zsigmond Emma secretarul comunei, Antal.Rozalia contabil, membrii consiliului local care aproba bugetul: Lukacs Gabor, Szabo Robert, Szabo Tibor, Boer Tibor, Gal Kalman, Both Agoston, Pal Ignac ? Szabolcs, Suket Gabor, Dobos Zsolt, Szocs Denes, membrii comisiei de evaluaresi eventualii experti cooptati, persoane care vor fi numite dupa publicarea anuntului de participare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.Incadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 asa cum a fost modificat prin Legea nr. 279/2011, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.4 Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 6 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 7In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii Certificat constatator emis de ORC , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in obiectul de activitate ( codul CAEN ) al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( 3811 colectarea deseurilor nepericuloase)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.2. Licenta ANRSC pentru operare clasa II sau licenta de participare conform Legii nr. 101/2006 ? Legea salubrizarii localitatilor, document care in caz de asociere se va prezenta de catre fiecare asociat in parte. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.3. Autorizatie de mediu emisa de catre APM ? organul teritorial abilitat al Ministerului Mediului conform Ordonantei de urgenta 195/2005, privind protectia mediului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri din activitatea care constituie obiectul contractului in ultimii 3 ani , 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim 445.000 RON Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate. Avand in vedere termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, se accepta in locul bilantului pentru anul 2012 prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii2010, 2011 si 2012, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Modalitatea de indeplinireprezentarea urmatoarelor documente: 1. Fisa de informatii generale, - Formular 82. Bilanturi pe ultimii 3 ani intregiIn caz de asociere documentele se prezinta de catre fiecare asociat.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui sau cel mult doua contracte de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare, incheiate in ultimii trei ani, similare ca natura si complexitate, avtnd o valoare cumulata de minim 223.000 lei fara TVA : ?Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar?. in copie lizibila si semnat pentru conformitate cu originalul sau prin alt document echivalent. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se prezinta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. (de la data limita de depunere a ofertelor) In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Fiecare asociat are obligatia indeplinirii limitei valorice impusa in raport cu cota de participare in asociatie.Modalitatea de indeplinire1. Completare si prezentare Formular 9 lista principalelor servicii pe ultimii 3 ani, cu indicarea perioadei si locului prestarii serviciilor, beneficiarului si modul de indeplinire a obligatiilor si Formular 10 ? experienta similara.In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate Se solicita Declaratia privind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul pt. indeplinirea contractului. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil - Responsabil tehnic al serviciului inginer cu studii superioare de specialitate, cu experienta in domeniu de minim 3 ani - Responsabil cu controlul calitatii numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar intr-o pozitie similara - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ. Se prezinta: diplome de studii si CV-uri pentru toate persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului.Modalitatea de indeplinire2.Se solicita Formularul 11 privind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul, (Declaratia privind personalul disponibil pentru indeplinirea contractului), diploma de studii in copie lizibila, CV-ul Formularul 13 in original, certificari. Relatia contractuala cu ofertantul (contract de munca inregistrat legal / contract de prestari servicii / contract de colaborare sau alta forma de angajare a personalului, inclusiv angajament de participare.) Completare Formular 12 efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de delegare. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje si echipamente specifice : Autocompactoare, Masina abroller, Utilaj special pentru spalarea si dezinfectarea pubelelor., Masina pentru colectare selectiva., Transcontainere, tractor, masina de interventie. Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie pe durata contractului) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractuluiModalitatea de indeplinireCompletareFormular 14 , referitor la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicIn caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.
In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, fiecare avand obligatia indeplinirii cerintelor de calificare proportional cu cota de participare in consortiu.Modalitatea de indeplinire4. Se va prezenta: Formular 15 ? acord de asocierein original sau copie legalizata, din care sa rezulte denumirea societatilor asociate; nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia; partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat , inclusiv modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane5. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator.Modalitatea de indeplinireSe prezinta angajamentul ferm, insotit de toate documentele referitoare la dovedirea capacitatii de sustinere angajata.Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul gestionarii deseurilor sau prestarii activitatii de salubrizare in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeazaModalitatea de indeplinireCertificat SR EN ISO 9001 din domeniu sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataSe va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul??Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul gestionarii deseurilor sau prestarii activitatii de salubrizare in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinireCertificat SR EN ISO 14001din domeniu sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataSe va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata , conform cu originalul??
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 70.00Criterii tehnice 30.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.07.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modul de departajare ofertantilor clasati cu acelasi punctaj pe primul locIn cazul in care doi sau mai multi ofertanti situati pe primul loc realizeaza punctaje egale, se va solicita de la acestia cate-o noua oferta financiara in plic inchis, pana la dapartajarea finala a ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr. 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Danesti
Adresa postala: Str. Principala nr. 781, jud Harghita, Localitatea: Danesti, Cod postal: 537070, Romania, Tel. +40 0266327011, Email: [email protected], Fax: +40 0266327168
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 10:35