Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare,com. Maneciu,jud. Prahova


Concesionare numarul 345/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA - PRIMARIA COMUNEI MANECIU, JUDETUL PRAHOVA
Adresa postala: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Punct(e) de contact: COSTEA MARCELA, Tel.0244295550, 0244295225, Email: [email protected], Fax: 0244295550, 0244295400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare, com. Maneciu, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Com. Maneciu judetul Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea de gestiune prin concesionare a activitatii de precolectare, colectare si transport a deseurilor comunale , inclusiva deseurilor toxice periculoase din deseuri menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90121120-8 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea se va face conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de inaintare , Certificate fiscale BUGET LOCAL SI BUGET DE STAT-ultima luna si certificat ORC valabil la data deschiderii , declaratie privind neincadrarea in sit.prevazute la art. 181;plus alte formulare ce sunt solicitate in fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil(2006) cu viza DGFP; FISAINFORMATII GENERALE; Experienta similara+ contracte din care reiese ca au executat minim 3 lucrari similare;recomandareaator beneficiari
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efective medii anuale ale personalului angajat, Declaratie privind dotarile specifice, utilaje echipament tehnologic, mijloace de transport etc.Certificate ISO 9001 privind asigurarea calitatii si protectiei mediuluiPlus alte formulare solicitate in fisa de date a achizitiei.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
OFERTA CEA MAI AVANTAJOASA D.P.D.V. FINANCIAR, TEHNICO-ECONOMIC: 1. PUNCTAJ FINANCIAR-40%2. PUNCTAJ TEHNICO-ECONOMIC-60%COMFORM CAIETULUI DE SARCINI.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.02.2008 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.Stravropoleos , nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Biroul juridic din cadrul Primariei Maneciu
Adresa postala: sat Maneciu Ungureni, nr.273 str. Tabla Butii, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Tel.0244295225, Email: [email protected], Fax: 0244295400
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer