Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesionare a serviciului de iluminat public din orasul Sinaia, Judetul Prahova


Concesionare numarul 2128/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala:  SINAIA, Localitatea:  Sinaia, Cod postal:  106100, Romania, Punct(e) de contact:  DANA TIU, Tel. 0244-311788;0244-310650, In atentia:  Dana Tiu Sef Serviciu Investitii si Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0244-314509, Adresa internet (URL):  www.primariasinaia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesionare a serviciului de iluminat public din orasul Sinaia, Judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: raza teritoriala a orasului Sinaia
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
in baza contractului de concesionare, concesionarul primeste dreptul de a exploata serviciul de iluminat public delegat, preluand astfel si cea mai mare parte a rsicurilor aferente exploatarii acestuia.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini, obiectul contractului consta in activitatile de operare propriu-zisa, gestiune si management modern al serviciului de iluminat public.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 352, 924 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181;Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local si certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, Certificat de inregistrare CUI, Certificat Constatator emis de Registrul Comertului.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2008:31.12.2009;31.12.2010 inregistrate si vizate de organele competente; Formular B8-Declaratie pe propria raspundere privind situatia financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintelor minime : valoarea cifrei medii de afaceri calculata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 20.000.000 lei, lichiditate cel putin 100% si solvabilitate patrimoniala cel putin 30%; Formular B2-Informatii generale; Formular B7-Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti daca exista;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara privind incheierea sau contracte in derulare astfel: cel putin un contract de delegare de gestiune a serv de iluminat public cu o val min de 1000.000 lei, cel putin un contract de lucrari de instalatii electrice , de linii electrice aeriene sau subterane si posturi de transformare cu o val minima de 400.000 lei, cel putin un contract de proiectare si executare sistem de management pentru optimizarea consumurilor energetice prin dimming si LON cu o val minima de 500.000 lei;Declaratie privind utilajele, echipamentele, instalatiile tehnice pe care le detine, cel putin o autospeciala de tip PRB, doua autospeciale pt transport mat si personal;Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat, cel putin 5 electricieni cu atestat de calificare, doi ingineri instalatii electrice, manager de proiect;Standarde: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 14001, OHSAS 18001, ISO 20000, ISO 27000 sau certificate echivalente ale acestora, Autorizatii: atestat ANRE tipB, C1A, C2A; autoriz emisa de ANRSC, Declaratie privind subcontractantii, Acordul de subcontractare, acord de asociere.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Comp. financiara: 55 p, Prop. tehn. si mod de implem.a sol.tehn.: 30 p, Studiu asupra eficientei sol. propuse: 5 p, Det. efic. sol. priv. prot. mediului: 5 p, Preluarea maj. riscurilor decatre operator: 5 p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 17.10.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Ofertele se vor deschide la sediul Primariei Sinaia, din Al Arinilor, nr.4, etI, Serviciul Investitii si Achizitii Publice, la data de 17.10.2011, orele 11.00.Garantia de participare este in valoare de 20.000 lei.Garantia de buna executie in valoare de 2% conf.contractului de concesiune.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEUS, NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic al Primariei Sinaia
Adresa postala:  Bd Carol I, nr.47, Localitatea:  Sinaia, Cod postal:  106100, Romania, Tel. 024431788, Fax:  0244314509
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer