Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesionare a serviciului de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj


Concesionare numarul 2168/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Blaj
Adresa postala: PIATA 1848, NR. 16, ,Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: isaila dan, Tel. +40 752242306, Email: [email protected], Fax: +40 258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesionare a serviciului de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Blaj
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului de salubrizare pe raza municipiului Blaj
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Total prestari servicii colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere de pe raza municipiului Blaj, conform caietului de sarcini al licitatiei
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea (trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)- certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 (trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Basaraba Liviu Corneliu2. Cristea Cristina3. Isaila Dan4. Costea Ana Maria5. Saratean Mihai6. Pinca Georgeta7. Stefanescu Sergiu - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata,
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 ? 3, 682 lei 2009- 4, 237 lei 2010- 4, 209 lei Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 420.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- informatii privind subcontractantii- informatii privind asocierea, daca este cazul- Licenta ANRSC conform Legii nr. 51/2006 si a HG nr.745/2007- standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2000- standard privind sistemul de management de mediu ISO 14001/2005
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 95.00Disponibilitatea prestarii serviciilor sambata/duminica 5.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 26.04.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaj egal: daca punctajele ofertelor sunt egale atunci autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantilor care aucel mai mare punctaj o noua propunere financiara mai mica decat oferta initiala, in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Biroul Juridic al Primariei municipiului Blaj
Adresa postala: Piata 1848, nr. 16, jud. Alba, Localitatea: BLAJ, Cod postal: 515400, Romania, Tel. +40 258710110
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer