Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII ACTIVITATII COMPONENTE ?SORTAREA DESEURILOR MUNICIPALE? A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN MUNICIPIUL DRAGASANI


Concesionare numarul 2297/19.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DRAGASANI
Adresa postala: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Punct(e) de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI, Tel. +40 250811990, In atentia: d-lui Iorga Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 250811990, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragasani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATEADMINISTRATIVTERITORIALA
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII ACTIVITATII COMPONENTE ?SORTAREA DESEURILOR MUNICIPALE? A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN MUNICIPIUL DRAGASANI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Dragasani
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a Municipiului Dragasani, pe o durata de 6 de ani, aactivitatii?SORTAREA DESEURILOR MUNICIPALE?din cadrul serviciului de salubrizare: Activitatea ?SORTAREA DESEURILOR MUNICIPALE?cuprinde: - colectarea selectiva a deseurilor reciclabile municipale precolectate selectiv de catre utilizatori, respectiv agentii economici, institutiile publice si cetatenii municipiului;
- sortarea deseurilor municipale amestecate intrate in Statia de Pretratare Deseuri Menajere a municipiului, colectate din municipiu sau din alte localitati;
- transportul deseurilor care nu pot fi valorificate (reziduale rezultate in urma activitatii de sortare) la un depozit final.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90511400-6-Servicii de colectare a hartiei (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90514000-3-Servicii de reciclare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a MunicipiuluiDragasani, pe o durata de 6 de ani.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 765, 962 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti.Orice neconcordanta fata de documentele depusesi de datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Orice oferta care prezinta in cuprinsul ei date si informatii neveridice/false/inexacte/ incomplete va fi exclusa din procedura ca neconforma.Nu se pot depune decat oferte complete ? care sa cuprinda toate activitatile mentionate in Caietul de sarcini. Ofertele partiale se resping ca oferte neconforme sau inacceptabile, dupa caz .Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-completare si prezentare Formular nr. 1 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 2 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.(pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.(pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv :1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana- sefserviciu buget finante9. Popa Aura- sef serviciu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Vasiloiu Marcela- comp. MediuDSP16. Bolocan Mihai ? consilier local17. Bran Gheorghe- consilier local18. Petcan Lidia- consilier local19. Greere Constantin- consilier local20. Nedelcu Sorin- consilier local21. Dobre Dumitru- consilier local22. Boerescu Adrian- consilier local23. Elisavescu Ion- consilier local24. Caplea Elena- consilier local25. Guinea Ilie- consilier local26. Vatafu Tiberiu- consilier local27. Zaulet Adrian- consilier local28. Nitoiu Viorel- consilier local29. Neacsu Viorel- consilier local30. Bercu Cornel consilier local31. Marin Elena- consilier local(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN (principal sau secundar).Prezentarea Certificatului constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelordin care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN (principal sau secundar).- in original / copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate.Licenta clasa a III-a pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor-Licenta clasa a III-a, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, inclusiv conditiile anexate licentei - eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice publice aprobat prin Hotararea de Guvern nr. 745/2007) ? copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, liderul asocierii trebuie sa detina aceasta licenta.Prezentarea unui document, eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.) din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ori eliberarea unei licente in vederea participarii la procedurile de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare a localitatilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin Hotararea de Guvern nr. 745/2007).Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile data limita de depunere aofertelor. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile data limita de depunere aofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la datalimita de depunere aofertelor.ATENTIE !In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate la notariat.Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine care nu prezinta unul din documentele mentionate mai sus.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind bilanturile contabile-- copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate la organele competente;Se vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Modalitatea de indeplinire- copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate la organele competente;Informatii privindcifra de afaceri--cifra de afaceri care vizeaza activitatea de salubrizare pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012);
- media cifrei de afaceridin activitatea de salubrizare pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa nu fie sub 1.800.000 lei;Pentru activitatile de salubrizare prestate de ofertantii straini in alte tari se va prezenta o Declaratie notariala pe proprie raspundere, in limba romana, din care sa rezulte cifrade afaceri realizata din activitatea de salubrizare in anii 2010, 2011 si 2012, in tara in care activeaza ;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.- (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxModalitatea de indeplinireSe solicita completare si prezentare Formular nr. 6 ? Informatii generale
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificare ale acestora, si reprezentan?ii legali- nominalizarea liderului de asociere- partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala)- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare- clauze privind modul de efectuare a platilorIn situatia in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare, asociatii vor prezentaAcordul de asociere legalizat, inainte de data semnarii contractului de delegare.Modalitatea de indeplinireIn cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere -Formularul nr. 15 .Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze.Pentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare.Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractului.Atentie! In situatia in care, pe durata contractului, se vor subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca subcontractanti sau daca se schimba subcontractantii declarati, fara a se solicita acordul autoritatii contractante, aceasta va avea dreptul de a rezilia contractulModalitatea de indeplinirese va completa si prezenta Formularul nr. 14 cu subcontractantii si specializarea acestoraLista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului;
-pentru fiecare persoana propusa pentru executarea contractului se va completa si prezenta copii dupa diplome, documentele de atestare profesionala si CV-iuri.Personalul propus pentruexecutarea contractului- manager contract - cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;
- specialist cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto, care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract;
- specialist calitate responsabil cu implementarea cerintelor de calitate in indeplinirea viitorului contract.- specialist mediu responsabil cu implementarea cerintelor de mediu in indeplinirea viitorului contract.-specialist SSM responsabil cu implementarea cerintelor de securitate si sanatate in munca in indeplinirea viitorului contract;Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 11;
-pentru fiecare persoana propusa pentru executarea contractului se va completa si prezenta copii dupa diplome, documentele de atestare profesionala si CV-iuri, conform Formular nr. 12 si deasemenea extrase REVISAL, declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata.Informatii privind personalul se va completa si prezentaDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire- se va completa si prezenta Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Licenta de transport-Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana ? copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta documentele solicitate mai sus a caror valabilitate este expirata la data limita a depunerii ofertelor, sunt incomplete sau nu raspund intocmai cerinteiModalitatea de indeplinireLicenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana ? copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta documentele solicitate mai sus a caror valabilitate este expirata la data limita a depunerii ofertelor, sunt incomplete sau nu raspund intocmai cerinteiDotarea cu utilaje si mijloace de salubrizarePentru colectarea si transportul la statie a deseurilor municipale preselectate din punctele de precolectare din municipiul Dragasani, precum si a deseurilor reziduale rezultate in urma sortarii, care necesita transportul la un depozit final, se impune necesitatea unei dotari minime a operatorului cu: a) ? o autospeciala pentru ridicarea si golirea recipientelor din punctele de precolectare selectiva a deseurilor reciclabile, precum si transportul acestor deseuri la statie;b) ? o autogunoiera compactoare pentru transportul la un depozit final a deseurilor rezultate in urma sortarii, care nu mai pot fi reciclate;c) ? o autospeciala de spalat recipientele de colectare deseuri;d) ? o autospeciala pentru spalat autogunoierele.Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de salubrizare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluisi documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora -Se va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia;Prezentarea a cel putin unui document/ contract/ proces-verbal, incheiat cu o autoritate a administratiei publice a unei localitati sau client privat, pentru prestarea serviciului de salubrizare care sa includa si activitatea ?Sortarea deseurilor?.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal, incheiat cu o autoritate a administratiei publice a unei localitati sau client privat, pentru prestarea serviciului de salubrizare care sa includa si activitatea ?Sortarea deseurilor?. Pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte, ofertantii vor depune copii conforme cu originalul de pe documente/contractele/procesele-verbale prezentatepentru dovedirea indeplinirii cerintei de calificareAceeasi cerinta trebuie indeplinita atat de ofertantii persoane juridice romane, cat si de ofertantii persoane juridice straine.4.Valoarea cumulata aprestarilor de servicii sa fie de minim :3.700.000, 00fara TVAModalitatea de indeplinire2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de servicii similare;Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare, cu precizarea activitatilor care se realizeaza/au fost realizate.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita dedepunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditorOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita dedepunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00NIVELUL REDEVENTEI 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.05.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: -In cazul mai multor oferte care obtin punctaje egale si au preturi diferite se va desemna castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut;
-In cazul in care exista ofertecu punctaje egale si preturi egale ofertantilor respectivi li se va cere sa reoferteze in plic inchis la registratura autoritatii contractante
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
-Conform prevederilor art. 256¹ si 256² din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Dragasani- Compartiment juridic
Adresa postala: municipiul Dragasani, strada Piata Pandurilor, nr. 1, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Tel. +40 250811990, Fax: +40 250811990
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer