Licitatie Publica - DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI TEISANI.
Concesionare numarul 2411/23.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TEISANI
Adresa postala: COMUNA TEISANI, SAT TEISANI, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Teisani, Cod postal: 107595, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE STANCIU, Tel. +40 244288207, In atentia: ANGHELACHE RODICA, Email: [email protected], Fax: +40 244288572, Adresa internet (URL): com Teeisani, sat Teisani, nr.517, Cod postal: 1075950, ,Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI TEISANI.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativ-teritoriala a comunei Teisani
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a comunei Teisani, pe o durata de12 luni, a activitatii ?Precolectare , colectarea si transportul deseurilor orasenesti , inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere , cu exceptia celor cu regim special? din cadrul serviciului de salubrizare.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
-Valoarea estimata fara TVA: 179472, 48-Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a comunei Teisani , pe o durata de 12 luni.-Perioada a fost aprobata prin Caietul de sarcini, Anexa nr. 4 la Hotararea Consiliului Local Teisani, nr. 35/26.11.2013;
Valoarea estimata fara TVA: 179, 472.48 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-completare si prezentare Formular nr. 1 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 2 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ? in original.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
-Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. (pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);
-Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. (pentru persoane juridice straine: formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conformcu originalul(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ? in original. (In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentare Formular nr. 5.-Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, sunt : Primar ? Stanciu Gheorghe, Viceprimar ?Anghelache Rodica, Secretar ? Stanciu Camelia, Consiliul Local - Vlad Gheorghe, Dumitrescu Gheorghe, Dumitrache Constantin, Anghelache Luciana, Catana Octavian , Parvu Elena, Marculescu Mihai, Mosneanu Nicolae, Drajneanu Toma, Ungureanu Constantin, Dinita Stefan, Aldoiu Gheorghe, -Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura. Orice oferta care prezinta in cuprinsul ei date si informatii neveridice/false/inexacte/ incomplete va fi exclusa din procedura ca neconforma. Nu se pot de pune decat oferte complete ? care sacuprinda toate activitatile mentionate in Caietul de sarcini. Ofertele partiale se resping ca oferte neconforme sau inacceptabile, dupa caz;
-La verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, se accepta atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura. Orice oferta care prezinta in cuprinsul ei date si informatii neveridice/false/inexacte/ incomplete va fi exclusa din procedura ca neconforma. Nu se pot depune decat oferte complete ? care sa cuprinda toate activitatile mentionate in Caietul de sarcini. Ofertele partiale se resping ca oferte neconforme sau inacceptabile, dupa caz . 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunalul teritorial. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatulconstatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantuluilasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentulin original/copie legalizata.2. Licenta emisa de autoritatile de reglementare a competentelor, respectiv de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru ServiciileComunitare de Utilitati Publice. Se va prezenta Licenta ANRSC, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nota: Conform prevederilor art. 39, alin. (4) din Legea nr. 51 din 21 martie 2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice ?Retragerea sauincetarea valabilitatii licentei atrage revocarea hotararii de dare in administrare ori a hotararii privind atribuirea contractului de delegare agestiunii, dupa caz, si conduce la organizarea unei noi proceduri de selectare a unui operator, in conditiile prezentei legi. Retragerea licenteise notifica operatorului cu celputin 90 de zile inainte, perioada in care operatorul in cauza este obligat sa furnizeze/presteze serviciulrespectiv in conditiile contractului
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin179472 lei. Cursul mediu de referintaaferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de af.se va raportapentru echivalenta la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.? Se vor prezenta bilanturile contabile sau orice alte documente prin careofertantii sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare.Modalitatea de indeplinireSe solicita completare si prezentare Formular nr. 6 ? Informatiigenerale
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista sa rezulte caprin intermediul unui contract sau mai multe contracte au fost prestateservicii similare in valoare cumulate de cel putin 179472lei. Prestarile deservicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazulin care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic;Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;Autoritateacontractanta, atrage atentia operatorilor ca trebuie sa dispuna de mijloacetehnice suficiente pentru realizarea contractului. Se vor prezenta documentecare sa ateste detinerea in proprietate, de catre operatorul economic aautogunoierelor (factura, contract de vanzare-cumparare, etc). Dacaacestea nu sunt detinute in proprietate, de catre operatorul economic, pelanga posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. seva permite si prezentarea unui angajament.Nu este impus, un anumit numar al dotarilor solicitate.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia(declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de salubrizare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditorOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractuluiModalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditor
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 75.00Nivelul redeventei 25.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.03.2014 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care mai multe oferte se claseaza pe primul loc, avand punctaje egale, modalitatea de departajare va fi punctajul financiar.Daca si punctajele financiare sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
-Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac conform prevederilor art. 256¹ si 256² din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Teisani-Secretar
Adresa postala: com Teisani, sat Teisani, nr.517, Localitatea: teisani, Cod postal: 107595, Romania, Tel. +40 244288207, Email: [email protected], Fax: +40 244288572
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 14:35