Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesiune a gestiunii unor activitati componente ale serviciului public de salubrizare din Municipiul Ramnicu Valcea


Concesionare numarul 2162/11.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 250731016-126, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesiune a gestiunii unor activitati componente ale serviciului public de salubrizare din Municipiul Ramnicu Valcea
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativa a Mun. Ramnicu Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a Municipiului Ramnicu Valcea, pe o durata de 8 de ani a activitatilor din cadrul serviciului de salubrizare mentionate la pct. II.2.1.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90511300-5-Servicii de colectare a deseurilor dispersate (Rev.2)
90511400-6-Servicii de colectare a hartiei (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a Municipiului Ramnicu Valcea, pe o durata de 8 de ani, a urmatoarelor activitati din cadrul serviciului de salubrizare: - Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;
- Colectarea, transportul deseurilor rezultate din activitatea de constructii si demolari si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei generate de activitatea de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor proprietate individuala;
- Colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.);
Valoarea estimata fara TVA: 138, 416, 648 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si prezenta Formularul I ? Fisa informatii generale ? in original. Se va completa si prezenta Formularul II ? Declaratie privind eligibilitatea ? in original. Se va completa si prezenta Formularul II A ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 - in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, sunt : Primar - Romeo Radulescu, Viceprimar- Cosmin Constantinescu, Viceprimar - Eusebiu Veteleanu, Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu, Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode, Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma, Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta, Director Economic - Ion Lepadat, Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas, Director Juridic - Petre Cazan, Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu, Director general DADP - Laurentiu Teodorescu, Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca, Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu. Se va completa si prezenta Formularul III - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 ? in original. Se va completa si prezenta Formularul IV - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?in original. Se va completa si prezenta Formularul IVA ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? in original. Certificat de atestare fiscala eliberat de organele de administrare fiscala ale unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul. Certificat de atestare fiscalaeliberat de autoritatile competente de pe langa unitatile administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social/ isi desfasoara activitatea, privind plata impozitelor si taxelor locale (pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate la notariat), - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul. ATENTIE: Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate astfel incat sa reiasa obligatiile exigibile de plata din luna anterioara in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, eliberat cu cel mult treizeci de zile inaintea depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca activitatea principala desfasurata de ofertant este cea de servicii de salubrizare a localitatilor - in original / copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul. Licenta clasa a II-a, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, inclusiv conditiile anexate licentei - eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice publice aprobat prin Hotararea de Guvern nr. 745/2007) ? copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, liderul asocierii trebuie sa detina aceasta licenta. Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana in termen de valabilitate inainte de incheierea contractului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta documentele solicitate mai sus a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertelor, sunt incomplete sau nu raspund intocmai cerintei. Pentru persoane juridice straine, Vor fi prezentate: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Din continutul acestora trebuie sa rezulte ca activitatea principala desfasurata de ofertant este cea de prestare de servicii de salubrizare a localitatilor.2. Prezentarea unui document, in original, eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.) din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ori eliberarea unei licente in vederea participarii la procedurile de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare a localitatilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin Hotararea de Guvern nr. 745/2007). ATENTIE: Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate la notariat.Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine care nu prezinta unul din documentele mentionate mai sus.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabileDeclaratie privind cifra de afaceri din ultimii trei aniLa evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capac.ec.si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, in conf.cu dispoz.art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Atunci cand o asociere depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si prezenta Formularul VIII - Declaratie privind lista principalelor contracte similare incheiate sau in derulare in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, cu precizarea activitatilor care se realizeaza/au fost realizate in cadrul fiecarui contract.Dotarea cu utilaje si mijloace de salubrizare, alte utilaje si echipamente tehnice folosite in activitate conform cerintelor impuse prin Caietul de sarciniCapacitatea profesionala, Cerinte minime de personal cheie: (1)Va fi prezentata o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani ? Form.XIII.(2) Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului. (3) Pentru persoanele nominalizate in condiile de la punctul (2) de mai sus, se vor anexa: - CV-urile acestora semnate - in original;
- copii de pe acte de studii/atestate/calificare/autorizare etc., care sa dovedeasca pregatirea profesionala a respectivelor persoane, astfel cum a fost aceasta solicitata mai sus ?copii conforme cu originalul, vizate de persoana autorizata a ofertantului.Prezentarea de documente neconcludente sau neprezentarea unui document solicitat pentru o persoana angajata, implica nevalidarea acestuia si conduce la excluderea din procedura a ofertantului.Neasigurarea cu personal corespunzator a utilajelor/ echipam. din oferta conduce la excluderea din procedura a ofertantului.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraCertificat ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.00Oferta tehnica 50.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 28.02.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Detalii criterii atribuire: A.Of.financiara-50%, astfel: 1.NIVELUL REDEVENTEI?5pct.Pt.cea mai mare redeventa ofertata se acorda 5pct.Pt.celelalte oferte: Punctaj (n)=(redev.(n)/redev.maxima x punctajul max.;Niv.redev.va fi expr.in procent.2.TARIFE?45 pct;Sub-criterii: 2.1.Tariful pt.?Precolect., colect.si transp.des.municip., inclusiv a des.toxice periculoase din des.menaj., cu exceptia celor cu regim special de la pers.fiz.?-30pct.Pt.tariful min.ofertat.se acorda 30 pct;Pt.alt tarif: Punctaj of.(n)=[tariful min./tariful of.(n)] x punctajul max.;2.2.Tariful pt.?Precolect., colect.si transp.des.municip., inclusiv des.toxice pericul.din des.menaj., cu exceptia celor cu regim special de la ag.ec.si instit.publ.?-5 pct;Pt.tariful min.ofertat.se acorda 5pct;Pt.alt tarif: Punctaj of.(n)=[tariful min./tariful of.(n)] x punctajul max.;2.3.Tariful pt.?Colect., transp.des.rezult.din activit.de constr., demolari si elim.des.prov.din gosp.pop.generate de activit.de reamenaj.si reabilit.interioara a locuintelor propr.individ.?-5 pct.Ptr.tariful min.ofertat se acorda 5 pct;Pt.alt tarif: Punctaj of.(n)=[tariful min./tariful of.(n)]xpunctajul max;2.4.Tariful pt.?Colect., transportul, depozit.si valorif.des.volum.prov.de la populatie, instit.publ.si ag.ec., neasimilabile celor menaj.(mobilier, des.de echip.electrice, electronice)?;Pt.tariful min.ofertat se acorda 5pct;Pt.alt tarif: Punctaj of.(n)=[tariful min./tariful of.(n)]xpunctajul max;B.Oferta tehnica-50%, astfel: 1.Cel mai scurt termen de realiz.a invest.(in luni calendarist.);Pt.cel mai scurt termen de realiz.invest.se acorda 40pct;Pt.celelalte termene: Punctaj of.(n)=[cel mai scurt termen/termenul of.(n)] x punctajul max.;2.Cel mai scurt timp de mobilizare de la data semnarii contr.(in zile);Pentru cel mai scurt termen de mobiliz.se acorda 10 pct;Pt.celelalte term.: Punctaj of.(n)=[cel mai scurt termen/termenul of.(n)] x punctajul max.Cuantumul garan.de buna exec.este 3055093lei si se constit.cf.cap.IX-Caiet de sarcini, prin scrisoare de garan.bancara
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act nelegal al autorit.contract.;daca se vizeaza continutul docum.de atrib.publ.in SEAP, data luarii la cunostinta este data publ.docum.de atrib.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serv. Juridic-Contencios al Primariei mun. Rm. Valcea
Adresa postala: str. G-ral Praporgescu, nr. 14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel. +40 250731016, Fax: +40 250731843
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer