Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin Concesiune a Serviciului de Iluminat Public al Orasului Pecica .


Concesionare numarul 893/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA, STR. 2, NR. 150, JUD. ARAD ., Localitatea: Pecica, Cod postal: 317 235, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0257 / 468 323, In atentia: Vartaci Monica - Andreea, Email: [email protected], Fax: 0257 / 468 633, Adresa internet (URL): Oras Pecica, Str. 2, nr. 150 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin Concesiune a Serviciului de Iluminat Public al Orasului Pecica .
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Orasul Pecica, Jud. Arad .
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea prin Concesiune a Serviciului de Iluminat Public al Orasului Pecica .
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232110-4 - Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul consta in obiectul contractului de concesionare .
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ) , eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor .Certificat de inregistrare( CUI ) ca persoana juridica cu obiectul de activitate cu mentiunea Conform cu originalul semnat si stampilat - anexat in copie .Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, original sau copie , valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator care face obiectul cererii de oferte si care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate si din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa execute servicii de instalarea sistemelor de iluminat stradal.LICENTA A.N.R.S.C. de Utilitati Publice pentru Prestarea Serviciului de Iluminat a Localitatilor in Clasa Corespunzatoare prezentei proceduri in Copie .
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri in ultimii 3 ani, respectiv 2006 - 2008 minim 1.000.000 lei, respectiv 236.753, 63 euro .Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2006 2008 vizate de DGFP , sau orice act contabil din care sa reiasa Cifra de Afaceri declarata .
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 1 contract in domeniul iluminatului public in localitati similare ca intindere finalizate sau in derulare, insotit de recomandarea beneficiarului prestat in ultimii 3 ani, in valoare de 633.570 lei, respectiv 150.000 euro .Minim 1 contract in domeniul Iluminatului Arhitectural , Minim 1 contract in domeniul Iluminatului Festiv , Sa aiba in dotare 1 excavator, minim 2 autoutilitare tip P.R.B. compactor si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaja sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului , AngajatI, cu carte de munca cel putin 2 persoane cu Studii Superioare, cu Atestat A.N.R.E. , experienta in domeniu de cel putin 2 ani , in sfera activitatilor ce intra in componenta iluminatului public, care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract .- minim 5 electricieni autorizati ANRE ( se vor anexa copii ale legitimatilor de autorizare) , Copie dupa CERTIFICATISO 9001 :2000 sau echivalent , Copie dupa CERTIFICATISO 14001 :14001 sau echivalent , Copie dupa CERTIFICATOHSAS 18001 sau echivalent , Detinerea obligatorie a atestarii A.N.R.E. de tip C 1 A si C 2 A .
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Licitatie deschisa .Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.07.2009 Ora: 15:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
garantiei de participare - 12.000 LEI . Modul de constituire - a ) scrisoare de garantie bancara, b) a unui ordin de plata sau fila cec, c) a unei sume in numerar depuse la caseria Primariei Pecica .
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. DINICU GOLESCU nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 010 873, Romania, Tel.021 / 311 80 90, Email: [email protected], Fax: 021 / 311 80 95
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310 131, Romania, Tel.0257 / 228 908, Email: [email protected], Fax: 0257 / 271 500
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunere al contestatiilor este de cel putin 10 zile de la data la care contestatorul ia la cunostinta actul autoritatii contractante pe care-l considera ilegal .
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Orasului Pecica
Adresa postala: Orasul Pecica, Str. 2, nr. 150, Jud. ARAD ., Localitatea: Pecica, Cod postal: 317 235, Romania, Tel.0257 / 468 323, Email: [email protected], Fax: 0257 / 468 633, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer