Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare al comunei Liesti, judetul Galati


Concesionare numarul 1763/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIESTI (PRIMARIA COMUNEI LIESTI)
Adresa postala:  localitatea Liesti, nr. 2095, jud. Galati, Localitatea:  Liesti, Cod postal:  807180, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE AVADANEI, Tel. 0236821006, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0236821006, 0336811579
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare al comunei Liesti, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Liesti, judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare de pe raza Comunei Liesti, judetul Galati
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
salubrizarea comunei Liesti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 314, 240 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate ?Certificat constatator in termen privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor, formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original si in copie; - Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original si in copie -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Licenta de la Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de UItilitati . pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor - copie - Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana ? copie
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale, cuprinzand cifra de afaceri a anului anterior- Bilant contabil pentru anii 2008 si 2009 cu viza Directiei Generale a Finantelor Publice , ultima balanta contabila intocmita
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, Standarde de asigurare a managementului calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent), Standarde de protectia mediului (certificat ISO 14001 sau echivalent), Standarde de management al sanatatii si securitatii in munca (certificat OHSAS 18001 sau echivalent)
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.nivelul tarifului platibil de utilizatorii (beneficiarii finali)- a) persoane fizice- 60 pct ;b)persoane juridice - 15 pct 2. nivelul redeventei platite de operator ( minim 5%) - 25 pct
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7348 /26.10.2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 28.12.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
data limita pentru solicitare clarificari: 12 .12.2010;data limita pt. raspuns: 20.12.2010
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Galati- str. Brailei , nr. 153, cod postal 800319
Adresa postala:  Strada Brailei, nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/460331, Email:  [email protected], Fax:  0236/460333
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (OUG 34/2006, art.256^2)
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
serviciul juridic al Primariei Liesti
Adresa postala:  comuna Liesti, nr. 2095, Localitatea:  Liesti, Cod postal:  807180, Romania, Tel. 0236821020, Email:  [email protected], Fax:  0236821006
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer