Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare al comunei Independenta, judetul Galati


Concesionare numarul 1933/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Independenta-Judetul Galati
Adresa postala:  str. T. Vladimirescu, nr. 81, Localitatea:  Independenta, Cod postal:  807165, Romania, Punct(e) de contact:  VIOREL TARBUC, Tel. 0236826900, Email:  [email protected], Fax:  0236826900
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesiune a serviciului public de salubrizare al comunei Independenta, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Independenta, judetul Galati
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectare, colectare, transport, sortare si depozitare controlata a deseurilor menajere si a celor asimilate acestora, inclusiv a deseurilor toxice din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 345, 888 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de inaintare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG nr. 34/2006;Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare la O.R.C., act constitutiv(statut;Certificat constatator ? emis de O.R.C.;Certificat constatator in termen privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor;Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor;Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana; Autorizatie de mediu pentru cel putin codul de deseuri 20.30.01.;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 2008, 2009, 2010 cu viza DGFP, ultima balanta contabila intocmita;Fisa de informatii generale, cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani ? Formularul 8 (cerinta minima obligatorie: ofertantul a realizat in anii 2008, 2009 si 2010 o cifra medie de afaceri de minim200.000 lei).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice;Lista principalelor servicii de salubrizare prestate in ultimii 3 (trei) ani; Recomandari din partea altor beneficiari/clienti; Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat cu evidentierea a minim trei persoane angajate in contract si a unei persoane de conducere autorizata in ceea ce priveste activitatea de mediu, cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;Dotarea minima -(ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin doua autospeciale cu capacitatea de 32 t si pentru fiecare autospeciala detine copie conforma pentru transportul rutier public de marfuri);Standarde de asigurare a managementului calitatii ? ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de manegement al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatii (certificat ISO 9001 sau echivalent); Standarde de protectia mediului ? ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubritatii (certificat ISO 14001 sau echivalent).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
TARIFUL DE UTILIZARE PLATIBIL DE CATRE BENEFICIARII FINALI AI CONTRACTULUIFactori de evaluare: 1. Tarif pentru persoanele fizice 75 pct.;2. Tarif pentru persoanele juridice 25 pct
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.05.2011 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
intreaga documentatie de atribuire este disponibila pe SEAP.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr. 81, Localitatea:  Independenta, Cod postal:  807165, Romania, Tel. +40 236 826900, Email:  [email protected], Fax:  +40 236 826900
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer