Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea prin concesiune de servicii a gestiunii Serviciului Public de Salubritate Menajera al Comunei Siriu


Concesionare numarul 2327/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIRIU
Adresa postala: comuna Siriu, judetul Buzau, Localitatea: Siriu, Cod postal: 127580, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 238520541, In atentia: Corneliu DUMITRESCU, Email: [email protected], Fax: +40 238520541, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea prin concesiune de servicii a gestiunii Serviciului Public de Salubritate Menajera al Comunei Siriu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Satele apartinatoare ale Comunei Siriu
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, Depozitarea controlata a deseurilor menajere, etc cf caiet sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90511300-5-Servicii de colectare a deseurilor dispersate (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Realizarea operatiunilor specifice de salubrizare a comunei astfel cum sunt acestea descrise in caietul de sarcini al procedurii
Valoarea estimata fara TVA: 611, 549.14 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Corneliu DUMITRESCU ? Primar; Constantin Dragos VOICU ? Viceprimar; Petru STROE- Secretar, Consileri locali: Burghiu Ioan Liviu, Durac Gheorghe, Leau Gheorghe, Manailescu Claudiu Nicolae, Manailescu Constantin, Onica Daniela Laura, Pavel Laurian, Posea Daniel, Stanciu Mihai, Tudose Constantin, Ungureanu Gheorghe, Vorovenci Alin Marian.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: 1) Sa aibe in obiectul de activitate prestarea de servicii similare celor ce fac obiectul contractului de fata potrivit caietului de sarcini anexat2) Sa fie autorizat de organele competente pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilorDocumente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; - Copie a Licentei emise de ANRSC pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri mai mare de 1.200.000 RON.Modalitatea de indeplinireDocumente doveditoare: - Formularul 12L; - Bilanturi contabile aferente ultimilor 3 ani cu confirmarea de depunere la ANAF/ORC competent. Pentru 2012, se lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi indeplinit in prealabil cel putin un contract cel putin un contract de prestare servicii salubritate similare.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Formularul 12F (Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani)Cerinta: Sa asigure utilajele/echipamentele necesare pentru realizarea contractului.Modalitatea de indeplinireDocumente doveditoare: - Formular 12H (Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate) + un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj;Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului: minim o persoana cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare urbana.Modalitatea de indeplinireDocumente doveditoare: - Formularele 12i (Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat), 12J (Personalul direct responsabil de indeplinirea contractului) si 12K (CV).Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului.Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantiiModalitatea de indeplinireFormular 12GCerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatiiModalitatea de indeplinireCertificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatiiCerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatiiModalitatea de indeplinireCertificatul care atesta implementarea sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatii
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Termen de realizare investitii 20.00Modul de rezolvare a unor probleme sociale 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 26.06.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egalese va lua in considerare pretul/tarifele cele mai mici ofertate; daca egalitatea se mentine, se va solicita o noua oferta financiara in plic inchis. In cazul in care cerintele de calificare se demonstreaza prin invocarea sustinerii de catre o terta persona in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, care sa respecte conditiile prevazute la art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006. Tertul sustinator va prezenta declaratia privind eligibilitatea si pe cea de conformitate cu art. 181, respectiv Formularul B1 si B12 ? literele a), c^1) si d). 9. Toate documentele solicitate prin Fisa de date a achizitiei vor fi prezentate dupa cum urmeaza: operatorii economici din Romania: in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, operatorii economici din strainatate: in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a documentului in limba romana si legalizata notarial. Nedepunerea unei oferte care sa contina toate informatiile/documentele solicitate prin prezenta Fisa de Date in termenul prevazut in aceasta atrage respingerea respectivei oferte. Corespondenta intre autoritatea contractanta si operatorii economici interesati se va realiza prin fax.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Potrivit prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Siriu, judetul Buzau
Adresa postala: comuna Siriu, judetul Buzau, Localitatea: Siriu, Cod postal: 127580, Romania, Tel. +40 238520541, Email: [email protected], Fax: +40 238520541
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer