Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea Serviciului de ecarisaj in Municipiului Curtea de Arges


Concesionare numarul 1995/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Adresa postala:  B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  EDUARD BURLACU, Tel. 0248/721033, Email:  [email protected], Fax:  0248/721107, Adresa internet (URL):  www.primariacurteadearges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea Serviciului de ecarisaj in Municipiului Curtea de Arges
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Curtea de Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Serviciul de ecarisaj
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul de ecarisaj pe raza municipiului Curtea de Arges pe o perioada de 4 ani;
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181 in O.U.G.nr.34/2006;
- certificat de atestare ficala BGG(valabil la data deschiderii ofertelor);
- certificat de atestare fiscala BL(valabil la data deschiderii ofertelor);In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus;
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, documente care dovedesc o forma deinregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale ;
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007;
- Pe langa documentele exspuse anterior, operatorul mai poate prezenta : audit financiar emis de persoane autorizate , dar si alte documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.De asemenea, operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta ? angajamentului ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie referitoare la utilaje, echipamente tehnice in vederea asigurarii derularii contractului;
- Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului conform : Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinte minime de securitate si santate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completata si a Legii nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor, declaratie privind subcontractantii, acordul de asociere, certificat conform Ordinul 314/2010, decl.pe propira raspundere cf acrt 69^1 din OUG 34/2006 modificata;
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Punctaj financiar: 85p.2.Punctaj tehnic: 15p.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 30.06.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ?Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, Pitesti- Arges
Adresa postala:  Calea Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti - Arges, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248 / 219 376, Fax:  0248 / 223 828, Adresa internet (URL):  www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Municipiului Curtea de Arges - compartimentul juridic
Adresa postala:  Consiliul Local al Municipiului Curtea de Arges-Primaria Municipiului Curtea de Arges, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248/721033, Email:  [email protected], Fax:  0248/721107
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer