Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?delegarea serviciului de salubrizare, activitatea de deratizare, dezinsectie, dezinfectie si tratamente fitosanitare in municipiul Oradea?


Concesionare numarul 2188/03.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +04 0259437000, In atentia: manuela maghiar, Email: [email protected], Fax: +04 0259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?delegarea serviciului de salubrizare, activitatea de deratizare, dezinsectie, dezinfectiesitratamente fitosanitare in municipiul Oradea?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
?delegarea serviciului de salubrizare, activitatea de deratizare, dezinsectie, dezinfectiesitratamente fitosanitare in municipiul Oradea?
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Chereches Florica, Biro Rozalia, Borbei Eugenia, Adina Marge, Mircea Ghitea, Bentan Emil, Stejeran Mircea, Fiter Miron, Loreta Malain, Adriana Mihelea, Corina Pop, Eduard Florea;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.;Aplicabilitatea in cadrul procedurii: In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor prin care sa faca dovada ca: obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitieila datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicAplicabilitatea in cadrul procedurii: ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 aniCerinta minima impusa pentru media cifrei de afaceri globale, anuala pe ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009 este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei fara tva. Cifra de afaceri luata in considerareeste cea mentionata in ?contul de profit si pierderi? rubrica1- ?cifra de afaceri?.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
exec in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, a minim 1 contract ?maxim 3 contracteavand ca si obiect prestarea se servicii de dezinsectie, deratizare, dezinfectie cu o valoare cumulata mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 lei fara tva.minim 8 echipe a cate 3 persoane calificate si atestate conform legislatiei in vigoare pentru prestarea activitatilor de dezinsectie, dezinfectie, deratizare si tratamente fitosanitare -minim 24 persoane;medic veterinar atestat de Colegiul Medicilor Veterinari din Romania- minim 1 persoanatehnician fitosanitar abilitat de Unitatea Fitosanitara - minim 1 persoanainginer de mediu - minim 1 persoanaresponsabil contract - minim 1 persoanainginer mecanic-minim 1 persoanabiolog - minim 1 persoanaMijloc de transport, autorizat de Directia de Sanatate Publica si Directia Sanitar Veterinara, pentru transportul cadavrelor de rozatoare colectate in vederea incinerarii- minim 21. aparate tip atomizor, generatoare de ceata rece dotate cu sistem de dispersie in volum ultra redus (ULV) minim 10 buc2. aparate generatoare de ceata calda minim 6 buc3. autovehicule autorizate de Directia de Sanatate Publica pentru transportul agentilor DDD, materialelor si substantelorutilizate-minim 7buc (din care minim 2 sa posede autorizatie de la Directia Sanitar Veterinara pentru transportul cadavrelor de rozatoare).4.aparat autopurtat de mare capaciategenerator de ceata calda- minim 2 buc5. aparat autopurtat de mare capaciate generator de ceata rece - minim 2 buc6.recipienti pentru dozarea rationala a raticidelor ? minim 4 buc7.materiale de avertizare si informare privind desfasurarea activitatilor8.echipamente de protectie si de lucru inscriptionate cu denumirea societatii prestatoareOperatorul va avea contract incheiat ca un laborator autorizat, sau va detine un laborator propriu autorizat in vederea cercetarii in domeniul igienei mediului si combaterii vectorilor.In cazul in care operatorul economic nu are contract incheiat cu un laborator autorizat sau nu detine un laborator propriu autorizat in vederea cercetarii in domeniul igienei mediului si combaterii vectorilor , acesta va avea posibilitatea prezentarii unui angajament /conventie cu un operator economic care detine un laborator autorizat.Operatorul va face dovada detinerii unui contract de incinerare cadavre rozatoare, raticide neconsumate si ambalajelesubstantelor pesticideutilizate, incheiat cu o societate autorizata.In cazul in care operatorul economic nu are contract de incinerare cadavre rozatoare, raticide neconsumate si ambalajelesubstantelor pesticideutilizate, incheiat cu o societate autorizata acesta va avea posibilitatea prezentarii unui angajament /conventie cu o societate autorizata.certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru ce face obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei. Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 98.00Cuantumul redeventei 2.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.07.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
1.In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care au acumulat punctaje identice si care ar ocupa locul 1 intr-un clasament al ofertelor admisibile, va fi declarat castigator, ofertantul cu pretul cel mai scazut. In cazul in care preturile ofertate sunt identice, clasamentul final se va face prin reofertare, autoritatea contractanta solicitand ofertantilor in cauza reofertarea propunerii financiare in plicuri inchise si sigilate.2.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu solicita completari ale documentelor depuse exceptie facand situatia depunerii ?Formularului ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?) prin care sa se confirme ca ofertantul indepline?ste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fi?sa de date a achizitiei.Declaratia in cauza vafi insotita de anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor din fisa de date astfel incat sa fie posibila verificarea efectiva a indeplinirii criteriilor solicitate, aceasta incluzand mentionarea numarului si a datei contractelor, a numelui cocontractantilor, a obiectului si valorii fara tva a contractelor; mentionarea concreta a cifrei de afaceri realizata in anii solicitati etc. In cazul in care declaratia mentionata nu este depusa, documentele care nu au fost depuse la data deschiderii ofertelor nu vor putea fi depuse ulterioriar oferta va fi declarata inacceptabila.Termenul de prezentare a documentelor lipsa este de 3 zile lucratoare de la solicitarea expresa a autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conform art 256 din OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: STR PIATA UNIRII NR 1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +04 0259437000, Email: [email protected], Fax: +04 0259409406
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer