Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIN CONCESIONARE


Anunt de participare numarul 28417/16.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIAORAS JIBOU
Adresa postala: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Punct(e) de contact: DEAK MARIA-ADRIANA, Tel.0260/644713, In atentia: DEAK MARIA-ADRIANA, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIN CONCESIONARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Orasul Jibou, jud Salaj si satele apartinatoare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini penru delegarea serviciului de salubrizare: precolectare, colectare selectiva, transport deseuri municipale, administrarea depozitului de deseuri municipale existent, depozitarea, verificare/analiza, stocarea, compactarea deseurilor municipale, monitorizarea factorilor de mediu la depozit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90120000-4 - Servicii de eliminare a deseurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini pentru delegarea serviciului de salubrizare prin concesionare - nr.total de locuitori deserviti 11775, nr.institutii/agenti economici deservite/deserviti 190, cantitate anuala de deseuri 4620, 29 to.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 500 lei numerar la caseria autoritatii contractante.Garantie de buna executie 3000lei prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se admit asocieri.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si la bugetul local, cazier judiciar al reprezentantului legal al ofertantului, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, certificat de inregistrare, licenta ANRSC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, scrisoare de bonitate bancara, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, declaratie privind utilajele, statutul societatii, certificat ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 10:00
Locul: la sediul Primariei oras Jibou, Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavrapoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se depun in termen de 5 zile la CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Jibou
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie nr.4, jud. Salaj, Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Tel.0260/644713, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer