Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de ecarisaj in municipiul Medias


Anunt de participare numarul 114570/26.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala:  P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Iolanda Florescu, Tel. 0269/803827, Email:  [email protected], Fax:  0269/841198, Adresa internet (URL):  www.primariamedias.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de ecarisaj in municipiul Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: municipiul Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurareaserviciului public de ecarisaj a municipiului Medias prinrealizarea urmatoarelor activitati principale : Capturare si transport;Deparazitare;Cazare;Hranire;Tratament medical pe durata cazarii;Sterilizare femele;Sterilizare masculi;Ridicare cadavre de pe domeniul public;Transport la punctele de incinerare;Eutanasiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2880 caini pe o perioada de 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 513, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 4.500 lei;cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare si/sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Declaratie privind reglementarea conflictului de interese;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale si obligatiile de plata catre bugetul general consolidat valabile la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata;Certificat constatator emis de ORC original sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie legalizata;Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim: 500.000 lei pentru a asigura participarea la licitatie a firmelor viabile si puternice din punct de vedere economic;Bilantul contabil la 31 decembrie 2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;copiile a minim 1(unul) si maxim 3 (trei) contracte de servicii (ecarisaj) similare a caror valoare insumata sa fie egala cu 250.000 lei si originalul recomandarilor din partea beneficiarului serviciilor, aferente contractelor prezentate; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere privitoare la serviciului deecarisaj;cerinta obligatorie ? sa aiba angajat un medic veterinar sau sa detina un contract de colaborare cu acesta;Informatii referitoare la personalul de conducere;declaratiesubcontractanti si specializarea acestora;Informatii privind sustinerea acordata de un tert, privind asocierea si privind intreprinderile afiliate;Angajament Tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea;, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Prezentarea formularului mentionat este obligatorie chiar daca ofertantul nu are intreprinderi afiliate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str Stravopoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. + 40 (0) 213.10.46.41, Email:  [email protected], Fax:  + 40 (0) 213.10.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Medias
Adresa postala:  P-ta C. Coposu nr.3, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Tel. 0269803840, Email:  [email protected], Fax:  0269803829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer