Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de iluminat ornamental festiv in municipiul Cluj-Napoca


Concesionare numarul 212/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0264/596030 int.4433, 4432, In atentia: Gligor Topan, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de iluminat ornamental festiv in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazile din municipiul Cluj-Napoca conform caietului de sarcini
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Remedierea instalatiilor de iluminat ornamental festiv existente. Extinderea cu instalatii de iluminat ornamental festiv noi. Impodobirea brazilor de craciun.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45451100-4 - Lucrari ornamentale (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Se vor executa lucrari la instalatia de iluminat ornamental festiv din municipiul Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Fisa de informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2006.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica, Informatii privind lucrari similare, Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor, Informatii privind dotarile, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, Informatii privind subcontractantii, Acord de asociere, Atestare A.N.R.E., Licenta A.N.R.S.C.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica (pret articole 75%, redeventa 5%, asigurare prot mediului 5%, stabilire indicat de perf 10%, experienta 5%)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.10.2007 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
nu este cazul
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de licitatie se poate achizitiona de la SERVICIUL TEHNIC din cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 3, cam 11. Costul documentatiei este de 20 lei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264592322, Email: [email protected], Fax: 0264592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel.0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer