Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de salubrizare


Concesionare numarul 768/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)
Adresa postala: Comuna bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Localitatea: Bradesti, Cod postal: 207105, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Bradesti, Tel.0251444206, In atentia: Enache Carmen, Email: [email protected], Fax: 0251444091
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Bradesti judetul Dolj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor comunale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase cu exceptia celor cu regim special din Comuna Bradesti
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Se va delega serviciul de salubrizare prin concesiune
Valoarea estimata fara TVA: 1, 509, 720 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare A1 si A2 respectiv art 180 si 181 , certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor , certificate ORC, CUI, licenta ANRSC
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri in perioada 2006-2007-2008 cerinta minima 4.500.000 lei respectiv 1051402 eurorezultatul pozitiv al bilantului contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008 vizat de D.G.F.P
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani , prezentarea a minim 3 contracte incheiate cu autoritati contractante sau clenti privati, recomandari pentru aceste contracte, resurse tehnice: minim 2 tractoare, 2 incarcatoare frontale, 5 autogunoiere, detinerea cel putin a unei gropi de gunoi la cel mult 15 km de comuna Bradesti
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.v. ectarife utilizatori pers fizice 20%tarife utilizatori pers. juridice 20 %redeventa 40%protectia mediului 10 %prbleme sociale 10%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 15.05.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Autoritatea contractanta nu poate din motive tehnice sa publice in SEAP DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE CONCESIONARE.Potrivit art.40 alin.3 din OUG.nr34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Documentatia de atribuire a contractului de concesionare, se asigura gratuit, fiind distribuita de la sediul Primariei Bradesti, prin solicitare scrisa a operatorului economic.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0251/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str M. Viteazul nr 3, Localitatea: Bradesti, Cod postal: 205107, Romania, Tel.0251444206
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2009 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer