Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de salubrizare a comunei DAMIENESTI, prin concesionare


Anunt de participare numarul 69279/22.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaDamienesti(consiliul local Damienesti)
Adresa postala: comuna Damienesti, judetul Bacau, Localitatea: Damienesti, Cod postal: 607135, Romania, Punct(e) de contact: Raileanu Vasilica-Catalin, Tel.0234 222502, Email: [email protected], Fax: 0234 222502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de salubrizare a comunei DAMIENESTI, prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Damienesti, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
concesionarea serviciului de salubrizare al comunei DAMIENESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 189, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare : - prin SGB form. nr.17, in original, in cuantum de 1000 lei - prin ordin de plata - numerar la casieria autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata conf.art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OG 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitii publice, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii-formular nr.5 si nr.6
caziere judiciare pentru : - persoana imputernicita sa semneze contractul de servicii. - persoana responsabila de implementarea contractului.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde ofertantul isi are sediul, din care sa rezulte ca ofertantul este firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari- Certificatul constatator se va depune in original sau copie legalizata si trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.B. Actul constitutiv al persoanei juridice.Documentul se va prezenta in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul, inclusiv dupa caz subcontractantii / partenerii, vor depune bilantul contabil, vizat la 30.06.2008 si inregistrat de organele competente.Profitul net, conform ultimului bilant contabil auditat, trbuie sa fie pozitiv.B. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minimum de 1.000.000, 00 Lei. (Pe total in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista pincipalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani;(cel putin una in mediul rural)-formularul 3. Executia se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate /client privat - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - formularul nr.8
Informatii privind subcontractantii-completarea formularului nr.7, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Informatii privindstandarde de asigurarea calitatii--dovada certificarii sistemului de managment al calitatii al executantului de lucrari , conformISO 9001, ISO 14001, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, -programele de asigurare a calitatii urmarite Planul calitatii se va trimite spre aprobare autoritatii contractante.
Informatii privindmasuri de protectie a mediului-Prezentarea principalelormasuri de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei Damienesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel de pe langa Tribunalul mun.Bacau
Adresa postala: str.Oituz, Localitatea: Bacau, Cod postal: 607125, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform Art.272 OUG nr.34/2006, poate fi depusa in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Damienesti, judetul Bacau
Adresa postala: comuna Damienesti, Localitatea: Damienesti, Cod postal: 607135, Romania, Tel.0234222502, Email: [email protected], Fax: 0234222502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2008 20:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer