Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de salubrizare din Orasul Ardud, judetul Satu Mare


Concesionare numarul 1467/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ardud
Adresa postala: str. Noua, nr. 1, Localitatea: Ardud, Cod postal: 447020, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Marius Duma, Tel.0261767130, In atentia: Sabou Ramona Maria, Email: [email protected], Fax: 0261771016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de salubrizare din Orasul Ardud, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Raza Orasului Ardud
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
a) precolectarea;b) colectarea selectiva a deseurilor menajere, inclusiv a celor de ambalaje si a fractiei biodegradabile de la persoanele fizice si juridice;c) transportul deseurilor menajere ;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Servicii de salubrizare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 321, 815 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, in original Formular 1.1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrare in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006), in origina Formular 1.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, in original Formular 1.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original Formular 1.4Certificatfiscal ( valabil la data deschiderii ofertelor) ( in original si copie)Certificat de atestare fiscala ( valabil la data deschiderii ofertelor) (in original si copie)Pentru persoane juridice straineVa fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.)
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate urmatoarele: bilantul contabil pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009), in copie, semnat pentru conformitate cu originalul, document vizat de DGFP
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea a unul sau mai multe contracte a carui obiect este prestatii similare finalizat sau in derularePentru activitatea de precolectare, colectare si transport a deseurilor menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip care pot fi puse la dispozitie si caracteristicile tehnice relevante pentru fiecare tip de utilaj. Tabelul se va depune in original.(Formular 4.1.2.)Cerinta minima : - autogunoiere-2 buc. ;Se va prezenta Certificatul - ISO 9001 privind implementarea sistemului de management al calitatii.- ISO 14001 sau dovada deschiderii procedurii de obtinereSe vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie etc. care sa dovedeasca pregatirea profesionala a acestora si/sau experienta similara in domeniul salubrizarii si/sau managementului deseurilor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali (nivelul cel mai scazut)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.06.2010 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 42, Email: [email protected], Fax: 021/310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261/711527
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
- 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartiment Achizitii din cadrul Primariei Orasului Ardud
Adresa postala: str. Noua, nr. 1, Localitatea: Ardud, Cod postal: 447020, Romania, Tel.0261/767130, Email: [email protected], Fax: 0261/771013, Adresa internet (URL): www.ardud.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer