Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de salubrizare din Orasul Ardud, jud. Satu Mare.


Concesionare numarul 1353/01.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ardud
Adresa postala: str. Noua, nr. 1, Localitatea: Ardud, Cod postal: 447020, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Marius Duma, Tel.0261-767130, Email: [email protected], Fax: 0261-771016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de salubrizare din Orasul Ardud, jud. Satu Mare.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Raza Orasului Ardud
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Servicii de : a) precolectarea;b) colectarea selectiva a deseurilor menajere, inclusiv a celor de ambalaje si a fractiei biodegradabile de la persoanele fizice si juridice;c) transportul deseurilor menajere ;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Servicii de salubrizare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 321, 815 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, in originalFormular 1.1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrare in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006), in originalFormular 1.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, in originalFormular 1.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in originalFormular 1.4Certificatfiscal( in original si copie)Certificat de atestare fiscala (in original si copie)Pentru persoane juridice straineVa fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate urmatoarele: bilantul contabil pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008), in copie, semnat pentru conformitate cu originalul, document vizat de DGFP
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea a cel putin 3 contracte a carui obiect este prestatii similare finalizat sau in derulare.- Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specifice, completarea formularului 4.2.1- Certificatul - ISO 9001 privind implementarea sistemului de management al calitatii (obligatoriu).- ISO 14001 sau dovada deschiderii procedurii de obtinere.- Copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie etc. care sa dovedeasca pregatirea tehnica si profesionala a acestora si/sau experienta similara in domeniul salubrizarii si/sau managementului deseurilor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali (nivelul cel mai scazut)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.03.2010 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261.713.650, Fax: 0261.711.527
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: a) 10 zile in cazul in care valoarea contractului, este mai mare decat pragurile valorice prevazute la art. 55 alin.b) 5 zilein cazul in care valoarea contractului este egala sau mai mica decat pragurile valorice prevazute la art. 55 alin.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartiment Achizitii din cadrul Primariei Orasului Ardud
Adresa postala: str. Noua, nr. 1, Localitatea: Ardud, jud. Satu Mare, Cod postal: 447020, Romania, Tel.0261-767130, Email: [email protected], Fax: 0261-771016
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer