Licitatie Publica - Delegarea serviciului public de salubrizare prin Concesionare a localitatilor apartinatoare comunei Soimi
Concesionare numarul 593/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOIMI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.39, Localitatea: Soimi, Cod postal: 417555, Romania, Punct(e) de contact: ANA-NATALIA HUT, Tel.0259-324012, Email: [email protected], Fax: 0259-324012, Adresa internet (URL): http: //www.primariasoimi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea serviciului public de salubrizare prin Concesionare a localitatilor apartinatoare comunei Soimi
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Soimi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciului de colectare si transport a deseurilor din localitatile Soimi, Urvis de Beius, Dumbravita de Codru, Poclusa de Beius, Ursad, Sinnicolau de Beius, Botz, Codru, apartinand comunei Soimi
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea, transportul deseurilor menajere, deseurilor rezultate din constructii si demolari, sortarea, depozitarea controlata.
Intervalul: intre: 10, 000si75, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: - Indeplinirea obligatiilor de plata de catre ofertantul la bugetul general consolidat si la bugetul local la data de 30.06.2008, sau la o data ulterioara acesteia.Se va prezenta: - Certificatul emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;
- Certificat emis de la primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 30.06.2008.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta bilantul cont. sau extrase de bilant pe anul 2007. Pentru a fi calificat ofert. va trebui sa demonstr. ca a inregistrat profit in perioada resp. In caz contrar, va fi descalificat.-Se va prezenta o decl. privind cifra med de af. pe 2007 de cel putin 180000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se vor prezenta info. privitoare la personalul tehnic de specialit. de caredispune; - Se va prezenta o decl. referitoare la instalatiile, utilajele sau echip. tehnice de care dispune op. economic; - Se vorprezenta atestate privind certificarea sist. de management al calitatii, de mediu precum si al sanatatii si securitatii operationale;
IV.1) Criterii de atribuire
Aspecte economice si financiare ale ofertei - 40 puncte;Aspecte tehnice ale ofertei - 40 puncte;Aspecte generale ale ofertei - 20 puncte.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 26.11.2008 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
- Cuantumul garantiei de perticipare este de 500 RON;
- Durata contractului este de 48 luni, respectiv 4 ani de la data atribuirii contractului;
- Pretul de vanzare a Caietului de Ssarcini este de 100 RON
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.(+4)021310461, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Beius
Adresa postala: str. Horia, nr. 11, jud. Bihor, Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Tel.0259-321433, Fax: 0259-321474
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Soimi
Adresa postala: str. Principala, nr. 39, Localitatea: Soimi, Cod postal: 417555, Romania, Tel.0259-324012, Fax: 0259-324012
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 13:21