Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea unor activitati din cadrul serviciului public de salubrizare


Concesionare numarul 1287/03.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Com. Botesti, sat Botesti, judetul Neamt, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Punct(e) de contact: Angela Boros, Tel.0233.781.002, Email: [email protected], Fax: 0233.781.002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea unor activitati din cadrul serviciului public de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Botesti, Judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea activitatilor de precolectare, colectare, transport, sortare si depozitare controlata a deseurilor menajere si a celor asimilate acestora din cadrul serviciului public de salubrizare al comunei BOTESTI.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 535, 800 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Cerinta obligatorie: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, pentru a fi valabil, trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil sa fie pozitiv la data de: 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente in copie simpla.2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in original.Atentie: Ofertantul sa fi realizat in anii 2006, 2007, 2008, o cifra medie de afaceri egala sau mai mare decat 800.000 Ron.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Cerinta obligatorie: ofertantiivorprezenta - in copie simpla contractele de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare in comune similare ca intindere/numar de locuitori, incheiate cu autoritatile contractante, sau in derulare.Cerinte obligatorii: completarea si prezentarea formularului 12L - in original - ofertantii vor face dovada ca au personal angajat, cu carte de munca, cel putin: -o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani, in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract, la care se vor atasa: CV- ul - in original, cartea de munca vizata de ITM, diploma de licenta in copie simpla;
- o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto, care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract la care se vor atasa: CV- ul- in original, cartea de munca vizata de ITM, diploma de licenta in copie simpla.STANDARDE solicitate: 14001 si 9001..Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri - in copie simpla.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta licenta din clasa inferioara.Prezentarea unor documente doveditoare pentru existenta unui depozit, a autorizarii in curs de efectuare a depozitului, a unei subcontractari, a unui contract cu detinatorul unui astfel de deposit in copie simpla.Prezentarea autorizatiei de mediu pentru depozitul existent- in copie simpla.Completarea si prezentarea formularului 12J- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- in original.Se completeaza cu prevederile documentatiei de atribuire.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Factorii de evaluare: nivelul tarifelor si nivelul redeventei.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.01.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234. 513.296, Fax: : 0234.514.275
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform prevederilor OUG 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Botesti
Adresa postala: SAT BOTESTI, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Tel.0233.781.002, Fax: 0233.781.002
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2009 22:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer