Licitatie Publica - Demolare cladire existenta si construire sediu Primarie
Anunt de participare numarul 47388/21.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala: str. I.L. Caragiale nr. 21, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ioan Vestea, Tel.0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0268/230.002, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Demolare cladire existenta si construire sediu Primarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Or. Rasnov str. Piata Unirii nr. 12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cladirea existenta propusa pentru demolare se afla intr-o zona istorica, cladirea noua se leaga de o parte a cladirii vechii printr-un corp de sticla. Mai multe detalii in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
45110000-1-Lucrari de demolare de cladiri si de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 463, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie=5% din valoare totala a lucrarii fara TVA, garantia de participare=50.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Formularul 12BCertificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.2.Contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minimul 1.500.000 Euro la 31.12.20072.Profitul net conform ultimului bilant contabil anual audiat trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.
4.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara in realizarea unor lucrari similare in ultimii 5 ani de minim 3.000.000 Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
termen de garantie
15%
Descriere:
4.
sistemul calitatii aplicat la lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 12:00
Locul: Primaria Orasului Rasnov str. I.L. Caragiale nr. 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa participe la deschiderea ofertelor sau reprezentanti ai acestora in baza unei imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45 Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-(0268)419615, Fax: 0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Rasnov
Adresa postala: str. I.L. Caragiale nr. 21 jud. Brasov, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel.0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0268/230.002, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 14:08