Licitatie Publica - DEMOLARE SI RECONSTRUCTIE SCOALA CU 4 CLASE SI GRADINITA IN SAT BOCNITA, COMUNA SINESTI, JUDETUL IASI
Anunt de participare numarul 33324/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sinesti (Primaria comunei Sinesti)
Adresa postala: Comuna Sinesti, judetul Iasi, Localitatea: Sinesti, Cod postal: 707450, Romania, Punct(e) de contact: Petru Holicov, Tel.0232324900, Email: [email protected], Fax: 0232325100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEMOLARE SI RECONSTRUCTIE SCOALA CU 4 CLASE SI GRADINITA IN SAT BOCNITA, COMUNA SINESTI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul Scolii din satul Bocnita, comuna Sinesti, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demolarea constructiei existente care consta dintr-o cladire cu doua sali de clasa si o incapere si construirea unui sediu nou care sa cuprinda 4 sali de clasa pentru elevii claselor I-IV si 2 sali de clasa pentru copii prescolari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii- Scoala primara
Valoarea estimata fara TVA: 1, 142, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvernamentale: HGR nr.919/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerintele referitoare la situatia personala a operatorilor economici sunt prevazute in art.181 din OUGR nr.34/2006 care vor fi respectate intocmai.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea Bilantului contabil semestrial; cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea: Listei cu principalele lucrari similare din ultimii 5 ani; Informatiilor referitoare la personalul tehnic de specialitate si informatii despre pregatirea si calificarea personalului responsabil cu executia lucrarilor; Declaratia cu efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani; Declaratia privind asigurarea cu utilajele necesare;Informatii despre partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare in numerar la casieria institutiei;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str.Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie la C.N.S.C. in termen de 10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 23:48