Licitatie Publica - Demolare Stadion Municipal Cluj
Anunt de participare numarul 66177/10.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: ALEXANDRU CRETU, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: WWW.E-LICITATIE.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Demolare Stadion Municipal Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: STADIONUL MUNICIPAL
Adresa: Parcul CentralCLUJ-NAPOCA, CLUJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demolarea Stadionului Municipal Cluj (tribuna 1, tribuna 2 si peluza)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111000-8 - Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demolarea Stadionului Municipal Cluj (tribuna 1, tribuna 2 si peluza) cantitati estimate:
- demolari grinzi, stalpi, placi, ziduri, fundatii, prefabricate din beton armat si caramida 6.400 mc;
- demolari pereti despartitori din caramida 460 mp;
- demontari grinzi metalice 45 Tone;
-transport rutier al deseurilor 11.400 Tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-14.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Autorizatie de functionare;Ofertantul va face dovada ca are trecut ca obiect de activitate Codul CAEN 4511 (CF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil pe anii 2007 si 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente(CF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007 si 30.06.2008vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3ani(CF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 12 F: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; Formularul 34. privind experienta in contracte similare;Certificatul ISO 9001:2001 (2000);Manualul de prezentare a sistemului propriu de asigurare a calitatii lucrarilor;Certificatul ISO 14001:2005 (2004);Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele;Formular 12 I - Declaratie personal angajat si cadre de conducere: (CF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13754/10.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE, CONSILIUL JUDETEAN CLUJ, B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR. 58
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIUL JUDETEAN CLUJ, B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR. 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CLUJ, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR. 58, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503300, Email: [email protected], Fax: 0264-596726, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 15:10