Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Demontare conducta Ø 10?, repozitionare conducte Ø12 ¾?, Ø14 ¾? si retensionare cabluri de sustinere conducte Cartojani-Ploiesti, supratraversare rau Prahova, localitatea Stejarul


Anunt de participare (utilitati) numarul 133245/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244/401360, Email: [email protected], Fax: +40 244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Demontare conducta Ø 10?, repozitionare conducte Ø12 ¾?, Ø14 ¾? si retensionare cabluri de sustinere conducte Cartojani-Ploiesti, supratraversare rau Prahova, localitatea Stejarul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Stejaru, Jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare conducta Ø 10?, repozitionare conducte Ø12 ¾?, Ø14 ¾? si retensionare cabluri de sustinere conducte Cartojani-Ploiesti, supratraversare rau Prahova, localitatea Stejarul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262110-5 - Lucrari de demontare de esafodaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demontare conducta Ø 10?, repozitionare conducte Ø12 ¾?, Ø14 ¾? si retensionare cabluri de sustinere conducte Cartojani-Ploiesti, supratraversare rau Prahova, localitatea Stejarul
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 5000 lei.Valabilitate: 120 de zile de la data de primire/depunere a ofertelor. Constituire: a.prin virament bancar, in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), dovedit prin prez.cererii de plata avizate de banca si prin extras de cont vizat de banca, pana la termenul si ora limita de deschidere;b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din Anexa Formulare, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma sol., la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006. In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:4280 lei. c. prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. -Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: este de 10% din valoarea fara TVA a contractului-Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin instrument de garantare, in conditiile prevazute in H.G. nr. 925/2006 conform art. 90 alineatul (1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. art. 44 din OUG 34/2006 cu modif si compl. Acord de asociere-compl. formular ACORD DE ASOCIERE (sect. Formulare). In cazul asoc mai multor op. ec., a se vedea OG 34/2006, art.186 alin.(3)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat/tertul sustinator daca este cazul) are obligatia de a complete si prezenta in original Formularul nr.2 (Sectiunea Formulare);
-Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat/tertul sustinator) are obligatia de a complete si prezenta in original Formularul nr.3 (Sectiunea Formulare);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a complete si prezenta in original Formularul nr.4 (Sectiunea Formulare);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a complete si prezenta in original Formularul nr.5 (Sectiunea Formulare);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1din OUG 34/2006". Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat/subcontractantul/tertul sustinator daca este cazul) are obligatia de a complete si prezenta in original Formularul nr.6 (Sectiunea Formulare);Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: Director general-ing. Dorin Tudora, Director Economic-ec. Elena Buzatel, dr. ing. Gheorghe Ionescu, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii, ec. Lucia Dumitrescu ? Sef Serv. CFP, cons. Jr. Valentin Marcu ? Serviciu Juridic, ing. Narcis Stoica ? Sef Serv Mecanic, exp. jr. Dan Manolache ? Sef Serv Achizitii Publice, ec. Andrei Camen ? Serv. Achizitii Publice.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului I s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catreorganele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata. Ofertantul poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008÷2010), de minimum 1.000.000 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Se Solicita: Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2009 si 31.12.2010, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 5 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care oferteaza si a caror valoare cumulata a fost de 200.000 lei
Ofertantul va anexa: copiile paginilor relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului; copii ale proceselor verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct, documente care sa confirme prestarea lucrarilor si veloarea acestora.
Se solicita: Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, cu: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura si stampila in original (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat). In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia sa declare faptul ca nu are subcontractanti.
Se solicita: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna , pentru indeplinirea contractului, de urmatoarea dotare tehnica obligatorie: Echipamentele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului sunt: excavator, buldoexcavator, macara min. 20t. Pentru aceste echipamente, ofertantul va prezenta copii ale documentelor de autorizare sau ale specificatiilor tehnice. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere.
Se solicita: Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: inspector protectia muncii atestat; responsabil tehnic cu executia atestat in domeniu; personal autorizat lucru la inaltime;
Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii.
Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ALTE INFORMATII ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Ofertantul va completa si va prezenta Formularul nr. 24 din Sectiunea Formulare, Declaratie de acceptare a conditiilor obligatorii impuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244/401360, Fax: +40 244/516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer