Licitatie Publica - Demontare, remontare si intretinere a locurilor de joaca pentru copii din municipiul Brasov
Anunt de participare numarul 45554/07.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.+40 268 472486, In atentia: Cristina Enache, Gheorghe Iliescu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Demontare, remontare si intretinere a locurilor de joaca pentru copii din municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de demontare, remontare si intretinere a locurilor de joaca pentru copii din municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50870000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de demontare, remontare si intretinere se vor realiza pentru minim 150 locatiisi maxim 180 locuri de joaca pentru copii din municipiul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 4, 201, 681RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 42017 lei , garantie de buna executie: 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006b)Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.c) Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe propria raspunde ca in ultimii 2 (doi) ani si-au indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare contabila la 30.06.2007 vizata si inregistrata de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani-Autorizatii ISCIR sau echivalent pentru reparare si activitatea de service la echipamente utilizate in domeniul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca.
- Autorizatii ISCIR sau echivalent pentru montarea-demontarea si instalarea echipamentelor utilizate in domeniul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca
- Autorizarea sudorilor- conform prescriptiei tehnice ISCIR CR9-96 sau echivalent pentru minim 2 sudori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie pe propria raspundere prin care prestatorul este obligat sa detina sub orice titlu pe raza municipiului Brasov la data semnarii contractului a bazei tehnico-materiale dupa cum urmeaza: un atelier autorizatpentru prestarea activitatilor de lacatuserie-confectii metalice si vopsitorie, dotat cu aparate de sudura, compresor, strung, freza, ghilotina, presa mecanica, abcant, masina de indoit tevi, polizor fix si unghiular - Dovada detinerii in proprietate sau cu orice titlu a urmatoarelor mijloace de transport: autoutilitara cu sarcina de transport de max.3, 5 t; autocamion; macara; autobetoniera; autobasculanta; autoturism pentru control, verificarisi receptii- Declaratie privind efectivul de personalul responsabil de indeplinirea contractului minim 2 echipe de muncitori independenti din punct de vedere a utilajelor, fiecare echipa va fi formata din cel putin 3 muncitori care va asigura serviciul de interventie in zilele de sarbatori legale si alte cazuri deosebite
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie, sau OP, CONT RO 76TREZ 13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Brasov. Documentatie de vanzare la Camera 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, Serviciul Achizitii Publice, cam. 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatorii UCVAPsi imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul solicitarii documentatiei de atribuire, operatorii economici au obligatia respectarii art 77, 78 si 79 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare pentru a beneficia de posibilitatea solicitarii de clarificari. Primaria Municipiului Brasov nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire. Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, fara a depasi 3 (trei) ani de la atribuirea contractului initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 024-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: b-dul.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268416550 int 149, Fax: 0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 11:45