Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Demontare si demolare in vederea valorificarii ob exec partial din cadrul obiectiv de inv CET pe lignit Timisoara, sistat ca executie


Anunt de participare (utilitati) numarul 67410/27.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Transporturi, Tel.0256308337, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Demontare si demolare in vederea valorificarii ob exec partial din cadrul obiectiv de inv CET pe lignit Timisoara, sistat ca executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CT Sud , Calea Sagului nr 201 Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare si demolare in vederea valorificarii obiectelor executate partial din cadrul obiectivului de investitii CET pe lignit Timisoara, sistat ca executie Contractul va cuprinde : proiectare pentru demolare, demontare, conservare, terasamente ;lucrari de demolare, demontare : utilaje, echipamente, confectii metalice ; cantarire, inscriptionare, conservare, terasamente, evacuare deseuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45110000-1 - Lucrari de demolare de cladiri si de terasament (Rev.2)
71323200-0-Servicii de proiectare tehnica a uzinelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 993, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20.000 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii-plan de reparatii;Plata in lei prin OP in decurs de 28 de zile de la acceptarea facturii antreprenorului de catre beneficiar.Benef nu acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii eligibilitate; declaratie neincadrare in prev art 181 din ord; prezentarea certificatului de atestare fiscala pt. plata impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale emis de ANAF si a certificatului de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale emis deadministratia locala sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care este stabilit ofertantul (original sau copie legalizata ) care confirma plata acestaora la data de 30.09.2008; pt pers juridice prezentare - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original)- Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente ( copie); pt pers fizice Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. (original sau copie legalizata)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintelese demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani. ( Se completeaza Formularul B2).Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2005, 2006 si 2007 ) sa fie mai mare sau cel putin egala cu :2.000.000lei., echivalent 535.432euro la data de 17.10.08. 2. Prezentarea ultimului bilant contabil , vizat si inregistrat de organele competente.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip lucrari exec in ultimi 5anicare va contine valori, per si locul exec lucrar, modul de indepl a oblig, benef, indif daca acestia sunt autor contr sau clienti privati. Completare Form 12 F si tab anexa)2. Exeperienta similara ( complet form B3) Se impune ca cer min, indeplsi finaliz in ultimii 5 ani a cel putin a unui contr de exec care a avut obiect exec unei lucr simil si care a avut valegala sau mai mare de cat 400.000leiechiv 107.086 euro la17.10.08, saua cel mult trei contr de exec distincte care au avut ca obiect exec de lucr simil si care au avut val cumulataegala sau mai mare de cat 700.000 leiechivalent187.401 euro la17.10.08, care vor fi confirmate , la depunerea ofertei , prin prez contr resp, a proc-verb de receptie la termlucrar si a recomand af lucr resp din partea benef/clientului. Lucr simil =Lucr de constr montaj in constr spec si inst ind si/sau demolari deconstr spec sauinst ind.3) Declaratie care contine inf priv, asig cu pers de spec, nr si preg cadrelor de cond, si pers resp direct de indepl contr.4) Inf ref la util , inst, echip tehnice de care poate dispune op ec pt indepl contr; (compl Form 12 H si tab anexa)5) Declar ref la efectiv medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (completarea Form 12 I );Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Lista cu subcontractantii si specializ acestora -Complet declar-formular 12 G si a tab anexat . Prezentarea (in copie) a certif emis de un organism nat sau internat de certif priv implementarea sist de management alcalitatii in conf cu SR EN ISO 9001:2001 sau cu oricare versiune a stand ISO 9001 :2000 sau echiv. Certif se va prezenta atat pt exec cat si pt subcontr (daca este cazul) resp pt fiecare membru al grupului, in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe suport hartie dela B.Achiz in max 4zile de la solicit la fax o256-430631 si achit c/v la casier ora 8-10;13-14, 30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2008 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 ( parter sala de instructaj) .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii imputerniciti au dreptul de a participa la deschiderea ofertelor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Sectia contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Vodanr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleosnr.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult5zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA- Oficiu Juridic
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer