Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Denumire contract: Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "DEZVOLTAREA ZONEI VALEA AGRIJULUI, JUDETUL SALAJ, PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI INFIINTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE D


Anunt de participare numarul 100924/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala:  str. Principala, Localitatea:  Agrij, Cod postal:  457005, Romania, Punct(e) de contact:  PAMFIL BERAR, Tel. 0260/658658, Email:  [email protected], Fax:  0260/658658, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIERE DE COMUNE
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Denumire contract: Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "DEZVOLTAREA ZONEI VALEA AGRIJULUI, JUDETUL SALAJ, PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI INFIINTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI SI INFIINTAREA DE SERVICII SOCIALE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lotul 1: Com. Agrij si Com. Romanasi (loc. Agrij si Romanasi)
Lotul 2
Com. Agrij (loc. Rastolt-Agrij-Pausa-Poarta Salajului)
Lotul 3
Com. Agrij (loc. Agrij si Romanasi)
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitii de lucrari, divizat pe 3 loturi, dupa cum urmeaza:
Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizareActiunea 1.1 Extindere retea de apa si retea de canalizare in loc. Agrij, jud. SalajActiunea 1.2 Retele de canalizare si statie de epurare in com. Romanasi, jud. Salaj
Lotul 2Infrastructura rutieraReabilitare drum intre localitatile Rastolt-Agrij-Pausa-Poarta Salajului, L=18200 M, jud. Salaj
Lotul 3: Constructii civileActiunea 3.1 Modernizare camin cultural Agrij, jud. SalajActiunea 3.2 Reabilitare cladire si amenajare centru de zi pentru copii in loc. Romanasi, jud. Salaj
Informatii cu privire la lucrarile care vor fi prestate sunt cuprinse ?Proiectul tehnic, anexa la caietul de sarcini, care face parte integranta din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii cu privire la cantitatea lucrarilor care vor fi prestate sunt cuprinse ?Proiectul tehnic, anexa la caietul de sarcini, care face parte integranta din documentatia de atribuire
Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizare. Valoarea maxima contractata este de 5 912 292 lei, din care: Actiunea 1.1 Extindere retea de apa si retea de canalizare in loc. Agrij, jud. Salaj – 47 638 leiActiunea 1.2 Retele de canalizare si statie de epurare in com. Romanasi, jud. Salaj – 5 864 654 leiLotul 2: Infrastructura rutiera - Valoarea maxima contractata este de 6 848 308 leiLotul 3: Constructii civile - Valoarea maxima contractata este de 1 370 875 lei, din care: Actiunea 3.1 Modernizare camin cultural Agrij, jud. Salaj – 273 250 leiActiunea 3.2 Reabilitare cladire si amenajare centru de zi pentru copii in loc. Romanasi, jud. Salaj – 1 097 625 lei
Valoarea estimata fara TVA: 14, 131, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1:59 000 leiLotul 2:68 000 leiLotul 3:15 000 lei- Garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind ?eplinirea obligatiilor exgibile de plata :
a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
b) a impozitelor si taxelor locale;
(certificate – tip emis de organismele competente din tara ?care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de ?egistrare la ORC insotit de anexele corespunzatoare privind avizarea activitatii care face obiectul achizitiei, in conformitate cu prevederile legii 359/2004
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a tribunalul teritorial
Pentru loturile 1 si 3 - Atestat ANRE(pt.firma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2009
Scrisoare de confirmare fonduri (scrisoare de comfort) emisa de o institutie bancara care sa demonstreze ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii/ linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.
flux de numerar estimat ptr proiectadeverinta sau un document echivalent emis de o unitate bancara prin care sa se confirme ca ofertantul nu a fost si nu este inregistrat cu incidente de plata(CIP).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri in ultimul an cel putin: Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizare11 800 000 leiLotul 2Infrastructura rutiera13 000 000 leiLotul 3: Constructii civile2 600 000 leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.Din fluxul de numerar prezentat trebuie sa rezulte existenta disponibiliului de numerar pe toata perioada de implementare a proiectului (flux de numerar pozitiv).Scrisoarea de confirmare de fonduri prezentata va fi in suma de minim 30% din valoarea ofertata inclusiv TVA si va face referire strict la lucrarile ce fac obiectul contractului.Ofertantul va face dovada ca nu a fost inregistrat cu incidente de plataC.I.P
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani
Formular Experienta similara:
Copii ale contractelor de lucrari -Copii ale ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilorRecomandari din partea beneficiarilor
Declaratie privind informatii de personalCentralizator privind informatii de personalDeclaratie pe propria raspundere privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrari
CV-urileDiploma de studiiAtestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie
valabile la data depunerii ofertei
Carti de munca, Contracte de munca vizate la ITM sau contracte de prestari servicii
Declaratie de disponibilitate
Declaratii pe propria raspundere privind dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului
Pentru lotul 2 se va anexa suplimentarRapoartele de inspectie pentru Instalatia pentru prepararea mixturilor asfaltice si pentru Statia de preparat betoane.- Certificate de conformitate sau Agremente tehnice insotite de avize tehnice in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei pentru produsele utilizate la executia lucrarilor.
- Autorizatiile pentru laboratoarele de incercariCopii dupa contractele de inchiriere, contracte de servicii, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului
Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, sistemului de mediu ISO 14001 sau echivalent, standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractanti si specializareaacestora
Acorduri de asociere
Acorduri cu subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - in ultimii cinci ani: Pt. Lotul 1• minim 1 lucrare de constructie similara (alimentare cu apa, retea de canalizare cu statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a carui valoare sa fie de cel putin 5 900 000 lei sau 1 lucrare de alimentare cu apa si 1 lucrare de canalizare cu statie de epurare, care impreuna sa cumuleze 5 900 000 leiPt. Lotul 2• 2 contracte de lucrari similare de modernizare drumuri a caror valoare cumulata este de minim6 800 000 lei.Pt. Lotul 3• 2 contracte similare de lucrari de constructii civile, care impreuna sa cumuleze minim 1 300 000 leiPersonal cheie de specialitate: manager de proiect;sef de santier;responsabilul tehnic cu executia, responsabil privind controlul calitatii (CQ); inspector privind securitatea muncii (S.S.M.);personal calificat – autorizat ANRE – pentru lucrarile in domeniul instalatiilor electrice specifice contractului. –Numai pentru loturile 1 si 3.Asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru ?eplinirea contractului.Pentru lotul 2: Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfaltica (de capacitate min. 160 t/ora) si a unei statii de betoane (de capacitate min. 50 mc/ora) autorizate conform prevederilorlegale, precum si existenta laboratoarelor necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
garantia acordata lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, loc. Agrij nr. 348, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor sau delegati ?uterniciti ai acestora, reprezentant al CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)Masura322 „Renovarea, dezvoltarea satelor, ?unatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea ?valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITARA A BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala:  AGRIJ NR.348, Localitatea:  AGRIJ, Cod postal:  457290, Romania, Tel. 0260/658658, Fax:  0260/658658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer