Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Denumire contract: furnizare container autocompactor 68 mc auto-tractat si incarcator frontal 2.5 m.c. in cadrul proiectului ?Sistem integrat de management a deseurilor in opt comune din judetul Botosani?


Anunt de participare numarul 106171/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lunca
Adresa postala:  comuna Lunca, judetul Botosani, Localitatea:  Lunca, Cod postal:  717225, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Marcu, Tel. 0231573811, Email:  [email protected], Fax:  0231573910, Adresa internet (URL):  www.primarialunca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Denumire contract: furnizare container autocompactor 68 mc auto-tractat si incarcator frontal 2.5 m.c. in cadrul proiectului ?Sistem integrat de management a deseurilor in opt comune din judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Lunca, comuna Lunca, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare container autocompactor 68 mc auto-tractat si incarcator frontal 2.5 m.c. in cadrul proiectului ?Sistem integrat de management a deseurilor in opt comune din judetul Botosani?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144710-8 - Incarcatoare cu roti (Rev.2)
34220000-5-Remorci, semiremorci si containere mobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? incarcator frontal 2, 5 mc, 1 buc- 50.290, 9 euro, furnizare container autocompactor 68 mc auto-tractat 1 buc.- 138.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: 188, 290.9EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantii de participare pentru Lot 1:4.100 leisi pentru Lot 2:11.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt: fonduri PHARE, bugetul de stat, bugetul local Proiectul ?Sistem integrat de management a deseurilor in opt comune din judetul Botosani?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Declaratii privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.5. Pentru persoane fizice/juridice straine: alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.Pentru persoane fizice romane: 6. Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice romane: 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni, vechime maxima 30 zile - in original sau copie legalizata8. Certificatul de inregistrare fiscala emis de O.R.C. (copie legalizata)Persoane juridice/fizice straine9. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, copii legalizate;2. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani - cel putin egala cu: Lot 1:100.000 EuroLot 2:250.000 Euro(fara TVA). Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;2. Trei recomandari de la beneficiarii la cere se face referire in declaratia de la punctul 1. 3. Proces verbal de receptie pentru 1 produs similar ; (copie) 4. Autorizare de la producator in cazul comerciantilor (dealeri) ? Formularul B;5. Diverse: Mostre, fise/schite detalii tehnice ale producatorului , fotografii relevante pentru produsele ofertate, prezentate in vederea verificarii specificatiilor tehnice;6. Informatii privind subcontractantii - Declaratie privind partea/partile din contract subcontractate ? Formular 12G. 7. Informatii privind asociatii - Acord de asociere completarea formularului G - de catre toti ofertantii asociati; 8. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 :2000 sau echivalent pentru producator original sau copie legalizata 9. Standarde de protectia mediului Certificat ISO 14001/20005 sau echivalent, pentru producator original sau copie legalizata10. Legislatia muncii Certificat OHSAS 18001/2008 sau echivalent pentru producator, in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 11:00
Locul: La sediul Primariei comunei Lunca, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii ? sau reprezentantii acestora - au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuProiectul ?Sistem integrat de management a deseurilor in opt comune din judetul Botosani?Cod proiect: RO 2005/017-553.04.01.04.01.06
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Fax:  0230.524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lunca
Adresa postala:  comuna Lunca, judetul Botosani, ,Localitatea:  Lunca, Cod postal:  717225, Romania, Tel. 0231573811, Email:  [email protected], Fax:  023573910, Adresa internet (URL):  www.primarialunca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer