Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Denumirea gestiunii serviciului public de salubrizare al Comunei Popesti, Judet Valcea prin concesionare


Concesionare numarul 1871/10.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunA Popesti (Primaria Comunei Popesti)
Adresa postala:  Sat Meieni, Localitatea:  Meieni, Cod postal:  247519, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Alin Popescu, Tel. 0250764552, In atentia:  Dl. Primar, Email:  [email protected], Fax:  0250764552, Adresa internet (URL):  http: //popesti.primaria-online.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Denumirea gestiunii serviciului public de salubrizare al Comunei Popesti, Judet Valcea prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Popesti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea serviciului public de salubrizare prin concesiune
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare
Intervalul: intre: 70, 000si120, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, 3.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, pentru a fi valabil, trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. 4.Certificat de inregistrare si codul unic .5.Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie.6.Statutul de organizare si functionare alsocietatii, 6. Certificatul SR EN ISO 9001/20017. Certificat Management de mediu ISO14001
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Informatii generale, declaratie de participare , bilanturi contabile pentru anii: 2008, 2009, 2010, inregistrate de organele competente (DGFP) ? in copie.2.) Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani? in original
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind dotarile si utilajele secifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie.( formularul 12 H)1.) Completarea si prezentarea Formularului 12 F - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? in original, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. In cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deservitia)Cerinta obligatorie: prezentarea a unul sau mai multe contracte de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare in comune similare ca intindere/numar de locuitori, incheiate cu autoritatile contractante, in derulare.Observatie: operatorul economic poate prezenta si contracte de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a unor localitati de nivelul / marimea oraselor, municipiilor.2.) Completarea si prezentarea Formularului 12I ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. ? in original.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original, diplome si atestate in copie simpla) pentru personalul de coducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului.a) Cerinte obligatorii: ofertantii vor face dovada ca au personal angajat, cu carte de munca, cel putin : - o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani, in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract ;
- o persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto, care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract.3.) Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica1.- Pretul ofertei - 80 PUNCTE, 2.- Programe de implementare a masurilor de protectie a mediului si de gestionare a deseurilor - 20 PUNCTE.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.04.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform prevederilor din OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Popesti
Adresa postala:  Comunei Popesti, Localitatea:  Popesti, Cod postal:  247515, Romania, Tel. 0250/764552, Email:  [email protected], Fax:  0250/764552
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer