Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Depozit vechi de zgura si cenusa CET Govora -Suprainaltarea compartimentului 1 la cota +248,00 mdMN


Anunt de participare (utilitati) numarul 132471/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 0250733601/+40 0250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIE
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Depozit vechi de zgura si cenusa CET Govora -Suprainaltarea compartimentului 1 la cota +248, 00 mdMN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ramnicu Valcea- la o distanta de cca 5, 5 km de sediul CET Govora, pe malul stang al raului Olt, in aval de UHE Govora.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caiet de Sarcini si documentatie tehnico economica elaborata de ISPESuprainaltare diguri de contur in compartimentul 1 pe o lungime de 335 m sidig de compartimentare intre compartimentul 1 si 2 pe o lungime de 285, 00 m; Saltea drenanta pe o lungime de 285 m; Rigole la baza digului de contur; Instalatii de colectare a apei limpezite; Instalatii pentru urmarirea comportarii constructiilor; Sustinere conducte evacuare zgura si cenusa si stropire- constructii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie tehnico-economica Anexa la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare= 38.500 lei .Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii. Plata lucrarilorse va face in minim 6 rate lunare egale, cu o perioada de gratie de minum 3 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata lucrarilorse va face in minim 6 rate lunare egale, cu o perioada de gratie de minum 3 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, prin orice modalitate de plata legala.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese - conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006;
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 7.700.000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010), (sau echivalent EUR, raportat la un curs LEI/EURcomunicat de BNR pentru data publicarii Anuntului de Participare in SEAP);
- Scrisoare de bonitate sau orice alt document bancar de valoarea ofertei prezentate care demonstreaza capacitatea financiara de a sustine executarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experienta similara , respectiv lista cu contracte de lucrari similare executate (constructii hidrotehnice de categoria B de importanta, conf. Metodologiei aprobata de MLPAT cu ordinul 31/N din 02.10.1995), din carecel putin un contractexecutat cu valoarede min. 3.850.000 Lei, exclusiv TVA;
- Declaratie privind dotarilenecesare pentru executarea lucrarilor;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv se vor prezenta informatii privindstudiile, pregatirea profesionala, calificareapersoanelor implicatein executarea lucrarilor . Ofertantul va face dovada ca are responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat de Inspectoratul in Constructii;
- Informatii privind subcontractantii;
- Informatii privind asociatii;
- Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ce detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 , pentru executarea de lucrari conform cerintelor din caietul de sarcini;
- Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001 pentru executarea de lucrari conform cerintelor din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravropoleos, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str. Industriilor, nr.1, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 0250733601, Fax: +40 0250732890/ +40 0250733602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer