Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Depozit vechi de zgura si cenusa ?suprainaltarea compartimentului 2 la cota +248,00 mdMN


Anunt de participare (utilitati) numarul 136024/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala care desfasoara activitati relevante in domeniul energiei
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Depozit vechi de zgura si cenusa ?suprainaltarea compartimentului 2 la cota +248, 00 mdMN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ramnicu Valcea- la o distanta de cca 5, 5 km de sediul CET Govora, pe malul stang al raului Olt, in aval de UHE Govora.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caiet de Sarcini si documentatie tehnico economica elaborata de ISPESuprainaltare dig de contur, Saltea drenanta, Rigole la baza digului de contur; Instalatii de colectare a apei limpezite; Instalatii pentru urmarirea comportarii constructiilor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie tehnico-economica (Liste de cantitati de lucrari) Anexa la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 466, 188.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 80.000 lei.Garantia de Participare se constituie pana la data limita de depunere candidaturi.Perioada de valabilitate a garantiei: 4 luni de la data depunerii candidaturilor. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA) Modul de constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011. Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul 10C.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 .Completare si prezentare Formular 12 A in original;Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 12 B in original;Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul C, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatiicomerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Mihai Balan;Director Economic ?Constantin Lapadat; Director Tehnic-Calitate ?Ludovic Zelici;Sef Serv. Investitii -Ilie Ivanov;Sef Serv.Achizitii Publice-Livia Mihaela Coclet;Sef Comp.Juridic-Dumitru Rada. Inregistrarea operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorii economici participanti trebuie sa faca dovada unei Cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati de minim 7700000 RON(sau echivalent Euro).
Declaratie privind bonitatea, prin care candidatul/ofertantul se angajeaza ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va prezenta, la semnarea contractului, declaratii bancare corespunzatoare prin care va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 3.349.641 Ron , pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara , respectiv executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani. Lista va contine un contract executat si dus la bun sfarsit pentru lucrari similare de constructii hidrotehnice de categoria B de importanta, conf. Metodologiei aprobata de MLPAT cu ordinul 31/N din 02.10.1995 si cu valoare de min. 4.460.000 Lei, exclusiv TVA
Declaratie privind dotarile necesare pentru executarea lucrarilor . Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari (proprietate/inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie).
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat de MLPAT/MDRT.
Informatii privind Asocierea.In cazul unei asocieri, ofertantul este obligat sa depuna acordul de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Din acord trebuie sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de asociati. Liderul asocierii va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare a candidatilor.
Standarde de asigurare a calitatii Certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantii detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalente
Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediu . Certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantii detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante (SC CET Govora SA, Strada Industriilor nr.1, Ramnicu Valcea)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai candidatilor, cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In functie de modul de prezentare a candidaturilor, respectiv Oferta individuala/Oferta comuna - cu sau fara sustinere/subcontractare, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie solicitate se va avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP, (disponibil la adresa http: //www.anrmap.ro/b) In cazul in care se constata ca, in urma reofertarii in SEAP apropunerilor financiare, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.c)Toate documentele ofertei vor fi prezentate in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor Nr.1 , ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer