Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Depozitare deseuri


Anunt de participare numarul 2761/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02384
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, COMUNA TUNARI, JUD ILFOV, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GLAVAN, Tel.021/351.65.40, In atentia: BIROUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Depozitare deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Transp. se va face de autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile se vor presta pana la data de 31.12.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121320-0 - Servicii de eliminare a deseurilor urbane solide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Depozitare deseuri = 15.000 tone
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 2.925 RONGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea simpla in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. minima: vor fi excl. ofert. care se reg. in sit. art. 180 181 / O.U.G. 34/2006. Doc. solic. cert. de cazier judic.; form. A elig.; form. B prev. la art. 181; certif. de atest. fisc. pt pers. jurid. si certif. fisc. pt plata taxe. si impoz. locale.
Inreg. Cer. minima: vor fi excl. ofert. care nu prez. Certif. const. elib. de O.R.C. din care sa rez. ob. de activ.: prest. serv. care fac ob. proc. si nu detin autoriz. integrata de mediu pt. dep.deseuri Doc. solic.: certif. unic de inreg. emis de O.R.C.; certif. constat. emis de O.R.C.; autoriz. integrata de mediu pt. dep.deseuri, elib. de Agen. Nat.de Prot.Mediu. din Minist.mediu. si gospod.apelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima - cifra de afaceri pe anii 2003, 2004 si 2005 = 115.044, 24 euro Se vor prezenta: - bilantul pe anul 2005, vizat si inregistrat de organele competente; - balanta de verificare la 30.06.2006, vizata si inregistrata de organele competente; - fisa de informatii generale formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer. minima: 1 contr. dep.deseuri in ult. 3 ani = 57.522, 12 euro;
Se va prezenta: lista cu princip. contr. de depozitare deseuri in ult. 3 ani, continand valori/perioade de prestare si beneficiari
Cer.oblig. Certificat ISO 9001 + 14001
Se va prez. certificatul ISO 9001 + 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P. in contul autoritatii contractante sau in numerar depus la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea autoritatii contractante: - Comisia de evaluareDin partea ofertantului: - Reprezentantii societatilor ofertante, avand asupra lor imputernicire si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311.80.95, Fax: 021/311.80.95
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA , NR 44, Localitatea: TUNARI, Cod postal: 077180, Romania, Tel.021/351.65.40, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer