Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate in administrarea SDN Bucuresti Nord - Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a


Anunt de participare numarul 75129/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate in administrareaSDN Bucuresti Nord - Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate pe DN 1, km 39+300 km 138+000 din administrareaSDN Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SDN Bucuresti
SDN Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - "Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate in administrareaSDN Bucuresti Nord"
Lot 2 - "Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate pe DN 1, km 39+300 km 138+000 din administrareaSDN Ploiesti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - "Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate in administrareaSDN Bucuresti Nord" 3.000 tone, cu posibilitatea de achizitie ulterioara de noi servicii similare, conform art. 122, lit. (j) din OUG 34/2006.Lot 2 - "Depozitare deseuri menajere si stradale rezultate in urma curatirii partii carosabile, a zonei drumului si a parcarilor aflate pe DN 1, km 39+300 km 138+000 din administrareaSDN Ploiesti 1.800 tone, cu posibilitatea de achizitie ulterioara de noi servicii similare, conform art. 122, lit. (j) din OUG 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: 390, 006RON
II.2.2) Optiuni
Da
posib de achizitie ulterioara de serv similare, conf art.122, lit.(j)din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare : Lot 1 :3.700 lei; Lot 2 :2.200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Certificatelor privind obligatiile de plata:
-catre bugetul de stat consolidat la 28.02.2009;
-catre bugetul local la data de 28.02.2009.
Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
-CertificatemisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere, original sau copie legalizata.
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.), copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-
Ofertantul va prezenta documente doveditoare ca are in administrare o rampa ecologica de depozitare deseuri, care functioneaza conform legislatiei in vigoare.Protectia muncii
Declaratie care contine informatii privind respectarea regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind aceste reglementari se pot obtine de la Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Inspectia Muncii.
Resurse umane-
Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, insotita deC.V.-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, sector 6, Bucuresti SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine direct in SEAP la adresawww.e-licitatie.ro - Durata contractului de achizitie publica 12 luni de la semnarea contractului, cu posibilitatea de achizitie ulterioara de noi servicii similare, conform art. 122, lit. (j) din OUG 34/2006 - Valoarea estimata a contractului este 234.004 lei / valoarea de 390.006 lei este inclusiv cu achizitia ulterioara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030184, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer