Licitatie Publica - Descarcatoare 20KV cu oxid de zinc curent nominal de descarcare 10KA cu carcasa din material organic cu dispozitiv de deconectare pt. ENEL DISTRIBUTIE BANAT ,ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA si ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
Anunt de participare (utilitati) numarul 79849/11.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Caplescu, Tel.0256405347, In atentia: Ion Cristinel Marciuc, Email: [email protected], Fax: 0256405311, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Descarcatoare 20KV cu oxid de zinc curent nominal de descarcare 10KA cu carcasa din material organic cu dispozitiv de deconectare pt. ENEL DISTRIBUTIE BANAT , ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA si ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Pt.Lot.1-Banat: -pt.UTR Deva si UTR Resita: str.Depozitelor, nr. 23, loc.Deva,
-pt.UTR Timisoara si UTR Arad: str.Sulina nr.11;loc.Timisoara
-Pt.Lot.2-Dobrogea: -pt.UTR Constanta: str. Nicolae Iorga, nr. 89A, loc.Constanta,
-pt.UTR Tulcea: str. Victoriei, nr.95, loc.Tulcea, -pt.UTR Calarasi: str. Dobrogei, nr. 50, loc. Calarasi,
-pt.UTR Slobozia: Bulevardul Chimiei, nr. 10, loc. Slobozia.
- Pt.Lot. 3-Muntenia: -pt.UTR Bucuresti: B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, sector.1
-pt.UTR Ilfov: B-dulLacul Tei, nr. 1-3, sector.2
- pt.UTR Giurgiu: str.Frumoasei nr.2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 502, 622RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se va incheia cate un acord cadru care va cuprinde fiecare cate 2 (doua) contracte subsecvente: primul se va incheia in termen de 10 (zece) zile de la semnarea Acordului Cadru cu termenul de livrare de 6 luni, iar cel de-al II-lea contract subsecvent va fi incheiatin luna ianuarie 2010, in functie de necesitatile autoritatii contractante, cu termen de finalizare 18 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a maxim 7589 buc.- Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO, -pentru Lotul 1 - Banat- Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 2556 buc.-pentru Lotul 2 -Dobrogea-Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 1536 buc.
-pentru Lotul 3 - Muntenia-Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 3497 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31217000-0 - Limitatori de supratensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a maxim 7589 buc.- Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO, -pentru Lotul 1 - Banat- Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 2556 buc.-pentru Lotul 2 -Dobrogea-Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 1536 buc.
-pentru Lotul 3 - Muntenia-Descarcatoare cu oxid de zinc tip DY 557 RO - maxim 3497 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 502, 622RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar Partic: Lot1:3400lei/816Euro(IMM1700lei/408euro);Lot2:2100lei/504Euro(IMM 1050lei/252euro);Lot3:4700lei/1128Euro(IMM 2350lei/564euro) Buna exec: 10%(5% IMM)din a contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, decl privind transparenta procesului de achizitie, decl ca respecta toate clauzele contractuale, certificate de atestare fiscala priv oblig de plata catre buget, certifprivind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Certif de inregistrare, Certificat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, certif de asig calitatii pentru toti participantii la procedura cat si pentru furnizorii si producatorii declarati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: Lot 1:1.012.000, 00 lei (pt IMM 506.000, 00 lei) / 243.094, 00 Euro (pt IMM 121.547, 00 Euro);
Lot 2:607.000, 00 lei (pt IMM 303.500, 00 lei) / 145.808, 00 Euro (pt IMM72.904, 00 Euro);
Lot 3:1.384.000, 00 lei (pt IMM 692.000, 00 lei) / 332.452, 00 Euro (pt IMM 166.226, 00 Euro
Lista grup de op asociati si acordul de asociere (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara: un contract finalizat in ultimii 3 ani in valoare de : Lot 1:101.000, 00 lei / 24.261, 00 Euro;
Lot 2:60.000, 00 lei / 14.412, 00 Euro;
Lot.3:138.000, 00 lei / 33.149, 00 Euro;
sau cel mult 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani in valoare de: Lot 1:168.000, 00 lei / 40.355, 00 Euro;
Lot 2:101.000, 00 lei / 24.261, 00 Euro;
Lot.3:230.000, 00 lei / 55.248, 00 Euro;
Recomandari pt toate contractele la care se intocmesc fise de experienta, decl ca produsele corespund cerintelor CS, declaratie privindproducatorii (tara in care se fabrica produsul) si furnizorii, autorizare de livrare de la producator, documente de omologare sau certificare ENEL, lista subcontractantilor (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv se refera la pretul total al ofertei pe fiecare lot in parte. Ofertantii vor sti cea mai buna oferta; numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 12:00
Locul: SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, str. Pestalozzi nr. 3-5 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala : Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale in vigoare la data deschiderii ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Fax: 0256-405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 14:32