Licitatie Publica - Desemnarea unui operator economic care sa organizeze in numele Municipiului Bucuresti "Concursul de solutii pentru zona aferenta Pietei Universitatii-Teatrul National:consultanta, premii, consultanta pentru informare si consultare publica"
Anunt de participare numarul 102521/23.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Desemnarea unui operator economic care sa organizeze in numele Municipiului Bucuresti "Concursul de solutii pentru zona aferenta Pietei Universitatii-Teatrul National: consultanta, premii, consultanta pentru informare si consultare publica"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Desemnarea unui operator economic care sa organizeze in numele Municipiului Bucuresti "Concursul de solutii pentru zona aferenta Pietei Universitatii-Teatrul National: consultanta, premii, consultanta pentru informare si consultare publica"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
71230000-9-Servicii de organizare a concursurilor de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 716, 807RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 6.000 lei (virament bancar/instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de as), garantie de buna executie 7% din val contr fara TVA (instr garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataPrezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale conform documentatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 700.000 lei-Media rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta generala- Experienta similara- Informatii privind protectia muncii- Resurse umane- Informatii privind subcontractantii (In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentare lista princip.contr.de servicii prestate in ultimii 3 ani contin.valori, per. de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit.contractante sau clienti privati.-Exp.similara: prezentarea a cel putin 1 contract finalizat (fara obiectiuni la receptie) in ultimii 3 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, avand ca obiect organizarea de concursuri de solutii arhitectura si design urban si cu o valoare de minim 150.000 lei.Lista cu experienta similara va fi insotita de copii ale: contractelor considerate a demonstra experienta similara, procese verbale de receptie (inclusiv anexele la acestea ? daca exista) si recomandari.-Res.umane: sa dispuna in echipa propusa: 1. Sef de proiect: - Calificari si abilitati: studii sup.univ.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul comunicarii/arhitecturii/urbanismului- Exper.profesionala gen.: min. 7 ani de experientaca arhitect/urbanist.- Exper.profesionala specifica: min. 5 ani de experienta in management de proiect/organizare de evenimente/campanii de comunicare si informareCoordonatorul de proiect va fi responsabil de gestionarea intregului proiect, de coordonarea intregii echipe. De asemenea, coordonatorul de proiect va monitoriza modul in care sunt implementate toate activitatile prevazute in proiect.2. Expert PR si comunicare : - Calificari si abilitati: studii sup.univ.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta- Exper.profesionala specifica: min.5 ani de participare in strategii de comunicare, campanii nationale de comunicare si informare si de relatii cu presa de specialitate.3. Specialist arhitectura si urbanism: - Calificari si abilitati: studii sup.univ.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in arhitectura si/sau urbanism- min.5 ani de experienta in proiecte de arhitectura.Se vor atasa: copii diplome de licenta/ atestate/certificari si CV-uri semnate de fiecare persoana propusa in echipa, insotite de declaratii de disponibilitate pentru indeplinirea contractului-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia de Achizitii, Concesionari si Contracte-Splaiul Independentei 291-293
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele participante la deschidere vor prezenta imputernicire in original si copie act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 17:58