Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Deservire statie mecanizata spalare vagoane calatori la Revizia de vagoane Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 94474/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, Nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Deservire statie mecanizata spalare vagoane calatori la Revizia de vagoane Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Suceava
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform prevederi caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 75, 403.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1.500 lei; garantia de buna executie = 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.proprie rasp.priv.eligibilitatea-formular F 1, in orig;2.Decl.propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-form.F 2, in orig;3.Certif.constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, val.la data deschiderii ofertelor, din care sa rez.ca dom.de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii si detinere pct lucru serviciu ofertat-in orig.sau copie legalizata;4.Certif.de atestare fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib.de Directia Gen.a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-in orig.sau copie leg;5.Certif.priv.plata taxelor si impozitelor locale, elib.de Primaria locala-in orig.sau copie legalizata;6.Certif.de cazier fiscal societatein original sau copie legalizata;7.Cazier judiciar pt.administratorul ofertantului-in orig.sau copie leg;8.Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP) original de la banca;9.Interogarea centralei de risc bancar (CRB) original de la banca;Nota: Certificatele si documentele mentionate treb.sa fie valabile la data desch.ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila;2.Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de af. pe ultimii 3 ani-form.F 3, in orig
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie AFER si Agrement Tehnic aferent pt. salubrizare vag.calatori, conform precizari caiet sarciniNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va face dovada ca detine contract cu o firma autorizata AFER care produce subst.pt.sal.vag copie contr;
b.ofertantul va prez.in copie autorizatia si agrementul AFER pt.subst. util.in sal.vag;2.ISO 9001 sau echivpt.serv.de sal.vag. valabila pe 2010;3.ISO 14001 sau echivpt.serv.de sal.vag.val.pe 2010;4.OHSAS 18001 sau echivpt.serv.de sal.vag.val.pe 2010;5.Decl.propria rasp.priv.lista princip.servicii prestateNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.experienta similara - conform precizari caiet sarcinib.Rec.-conform precizari caiet sarcini;c.Decl.propria rasp.din care sa reiasa ca ofertantul nu a avut sau nu are litigii cu SNTFC-in orig;6.Decl.pe proprie rasp.ref.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-conform precizari caiet sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a.Ofertantul va face dovada detinerii unui contract cu Medic medicina munciicopie contract;b.Ofertantul va face dovada pt.instruirea personalului la PM si PSI (serviciu intern) sau prin serviciu externdeclaratie pe propria raspundere sau copie contract;7.Decl.propria rasp.priv.dotarile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
07/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 10:00
Locul: Iasi, Bdul.Nicolae Iorga, Nr.2, etaj 1, Birou Achizitii, jud.Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autopritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer