Licitatie Publica - Desfasurarea activitatilor Punctului de Contact ESPON din Romania in perioada 2010-2013
Anunt de participare numarul 97320/31.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Radu Necsuliu, Delia Elena Popa, Tel.0752.196.186, In atentia: Bogdan Raileanu, Director General - Directia Generala Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Desfasurarea activitatilor Punctului de Contact ESPON din Romania in perioada 2010-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: La sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 033.61 si 336, 134.45RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii prestate de organizatii specializate privind desfasurarea activitatilor Punctului de Contact Espon din Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98113000-8 - Servicii prestate de organizatii specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 033.61 si 336, 134.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de part. este de 2% din val. estimata a contractului - 1681 lei.Mod de constit. - scrisoare de garantie bancara sau OP.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, certificat fiscal eliberat de comp.impozite si taxe locale, certificat de atestare fiscalaeliberat de administratia fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de O. R. C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie bilant la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri din ultimii trei ani sa fie de minim 100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii trei ani.Se vor preciza obiectul, valoarea, perioada de elaborare, beneficiarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita recomandari din partea unor clienti importanti privind colaborarea cu acestia , semnate si stampilate dar nu mai vechi de 3 ani.Experienta similara - finalizarea in ultimii trei ani a unui contract similar cu o valoare minima de 80.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 11:30
Locul: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, din str. Apolodor nr. 17, Latura Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor.Persoanele imputernicite vor prezenta o copie de pe actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.332.12.40, Fax: 021.332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372.111.473, Fax: 0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 14:36