Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Deszapezire si combatere a poleiului pe drumurile judetene din judetul Timis


Anunt de participare numarul 65801/07.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.406, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii., Tel.0040256-406558;0040256-498734, In atentia: Gheorghe MIREL, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Deszapezire si combatere a poleiului pe drumurile judetene din judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene impartite in 8 zone teritoriale.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 3 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de deszapezire si combatere a poleiului pe drumurile judetene din judetul Timis, executate conform specificatiilor din Caietul de Sarcini si Instructiunilor AND 525 - 2005, in functie de conditiile meteorologice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa pe drumurile judetene impartite in cele 8 zone teritoriale. Cantitatile de lucrari vor fi determinate de conditiile meteorologice.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8.000 lei/lot (ordin de plata sau Scrisoare de garantie bancara);Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(excl.TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea: Bugetul propriu al Consiliului Judetean Timis. Platile: conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale; Declaratie privind calitatea de ofertant; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de Inregistrare (copie) si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil 3 luni) (original sau copie legalizata).
- Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata (Obs.: Ofertele operatorilor economici care figureaza cu datorii la bugetul de stat sau la bugetul local vor fi respinse).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe anul 2007, vizat si inregistrat;
- Lista obligatiilor contractuale in desfasurare;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa fie obligatoriu mai mare de:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pt. zoneleI, II, V :2.500.000 lei;
- pt. zonele VII, VIII :2.000.000 lei;
- pt. zonele III, IV, VI :1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani, dintre care cel putin 2 sa fie similare celei ce face obiectul procedurii; Declaratie privind efectivele medii anuale (ultimii 3 ani) ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile cu executia; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul;
- Copii ale cartilor de identitate ale autovehiculelor si autoutilajelor folosite in cadrul contractului;
- Declaratie pe propria raspundere ca poate inlocui un auto/utilaj/echipamentdefect in 8 ore din momentul indisponibilizarii acestuia;
- Declaratie pe propria raspundere ca auto-utilajele sunt disponibile la data incheierii contractului si nu sunt angrenate in alte contracte;
- Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii, de protectie a mediului, de protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- In cazul in care se vor depune oferte pentru mai multe zone, Formularul G va cuprinde dotarea pentru toate zonele pentru care se depune oferta, conform anexei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si ofertantii/reprezentantii imputerniciti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia - in max. 5 zile; exceptie: se refera la prevederile documentatiei de atribuire poate fi depusa numai pana la 07.11.2008. Calea actiunii in justitie (in conditiile Legii nr. 554/2004).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer