Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada de iarna 2009-2010, judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 85995/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Petrica Manolachi; Alexandru Grigoriu, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada de iarna 2009-2010, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Vaslui, Romania
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deszapezire manuala si mecanica, precum si combaterea poleiului pe drumurile judetene pe o lungime totala de 918 km. Aprovizionare cu materiale antiderapante pentru combaterea poleiului, ghetii sau zapezii in grosime redusa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Deszapezire manuala si mecanica, precum si combaterea poleiului pe drumurile judetene pe o lungime totala de 918 km.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8000 lei; Garantie de buna executie: 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta : Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat ; Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA persoane juridice/fizice romane; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente) ; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale.
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente.
-Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii IMM (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.600.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
-Experienta similara.
-Contractul de servicii sau Contractul de servicii si de subcontractare (daca este cazul) sau Contractul de servicii si acordul/ contractul de asociere (daca este cazul), pentru serviciile prezentate ca similare.-Recomandare din partea beneficiarului serviciilor prezentate ca similare, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.-Declaratie privind asigurarea cu utilaje, echipamente, instalatii, mijloace de transport si baze de deszapezire de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
-Pentru utilajele, mijloacele de transport, etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport, se inchiriaza pentru prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pina la finalizarea contractului (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura si complexitate, respectiv deszapezire si combatere polei pe drumurile publice si a carui valoare, fara TVA, este mai mare sau egala cu 400.000 lei.-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare (numar, capacitate, stare tehnica corespunzatoare etc.), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In orice situatie acestea trebuie sa ramana angajate in aceast contract pe toata durata de indeplinire. Ofertantul trebuie sa dispuna pentru indeplinirea acestui contract de cel putin urmatoarele utilaje: -autofreza: 8 buc;
-autogreder: 8 buc;
-tractor cu greder semipurtat si remorca: 8buc;
-autobasculanta 8, 5 to / 16 to: 8 buc;
-autobasculanta 16 to cu lama: 8 buc;
-autospeciala tip LEA sau similar: 8 buc;
-incarcator frontal: 8 buc;
-autovehicul patrulare (ARO etc.): 8 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S11-014899 din 17.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 13:00
Locul: JUDETUL VASLUI - Consiliul Judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2009 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer