Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada de iarna 2008-2009, judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 63796/17.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Vaslui
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada de iarna 2008-2009, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deszapezire manuala si mecanica, precum si combaterea poleiului pe drumurile judetene pe o lungime totala de 929 km. Aprovizionare cu materiale antiderapante pentru combaterea poleiului, ghetii sau zapezii in grosime redusa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: zona Vaslui I 72, 00 km;LOT 2: zona Vaslui II 90, 00 km;LOT 3: zona Vaslui III 90, 00 km;LOT 4: zona Birlad I 98, 00 km;LOT 5: zona Birlad II 75, 00 km;LOT 6: zona Birlad III 115, 00 km;LOT 7: zona Husi I 87, 00 km;LOT 8: zona Husi II 90, 00 km;LOT 9: zona Murgeni 99, 00 km;LOT 10: zona Negresti 113, 00 km.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 074, 161.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT1:3000 lei;LOT2:4300 lei;LOT3:3700 lei;LOT4:4600 lei;LOT5:3900 lei;LOT6:5100 lei;LOT7:3800 lei;LOT8:3500 lei;LOT9:4800 lei;LOT10:4300 lei.Garantie de buna executie: 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de: LOT 1: zona Vaslui I457.000 lei;LOT 2: zona Vaslui II654.000 lei;LOT 3: zona Vaslui III556.000 lei;LOT 4: zona Birlad I699.000 lei;LOT 5: zona Birlad II596.000 lei;LOT 6: zona Birlad III773.000 lei;LOT 7: zona Husi I574.000 lei;LOT 8: zona Husi II538.000 lei;LOT 9: zona Murgeni726.000 lei;LOT 10: zona Negresti645.000 lei;
-Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 100%.-Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani formular 12E.
-Experienta similara - formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Contractul de servicii sau Contractul de servicii si de subcontractare (daca este cazul) sau Contractul de servicii si acordul/ contractul de asociere (daca este cazul), pentru serviciile prezentate ca similare.-Recomandare din partea beneficiarului serviciilor prezentate ca similare, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.-Declaratie privind asigurarea cu utilaje, echipamente, instalatii, mijloace de transport si baze de deszapezire de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului formular 12H - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Pentru utilajele, mijloacele de transport, bazele de deszapezire etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport, bazele de deszapezire respective se inchiriaza pentru prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pina la finalizarea contractului (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de servicii formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura si complexitate, respectiv deszapezire si combatere polei pe drumurile publice si a carui valoare, fara TVA, este mai mare sau egala cu : LOT 1: zona Vaslui I45.000 lei;LOT 2: zona Vaslui II65.000 lei;LOT 3: zona Vaslui III55.000 lei;LOT 4: zona Birlad I69.000 lei;LOT 5: zona Birlad II59.000 lei;LOT 6: zona Birlad III77.000 lei;LOT 7: zona Husi I57.000 lei;LOT 8: zona Husi II53.000 lei;LOT 9: zona Murgeni72.000 lei;LOT 10: zona Negresti64.000 lei;Ofertantul trebuie sa dispuna pentru fiecare lot (zona) in parte de minimum urmatoarele : -Baza de deszapezire situata in zona de actiune (se va mentiona adresa), dotata cu: spatii de cazare;magazie (hala, sopron) pentru depozitare;telefon fix (dispecerat);fax (dispecerat);telefon mobil (pentru sistem informational) 2 buc.-Autofreza - 1 buc.-Autogreder - 1 buc.-Tractor cu remorca si greder semipurtat 1 buc.-Autobasculanta 8, 5 -16 t 1 buc.-Autobasculanta min. 16 to cu lama 1 buc.-Incarcator frontal 1 buc.-Autospeciala pentru transport persoane si marfa 1 buc.-Autovehicul patrulare -1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S76-102849 din 18.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: C.J.Vaslui, camera 322. Plata la casierie, etaj 2, camera 213 sau in contul RO72TREZ65621360250XXXXX Trezoreria Vaslui, cod fiscal 3394171.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 11:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2008 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer