Licitatie Publica - Detectoare pierderi de apa
Anunt de participare (utilitati) numarul 134943/23.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vasilescu, Tel. +40 245614403, In atentia: Radu Vasilescu, Email: [email protected], Fax: +40 245611774/ +40 245210299, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Detectoare pierderi de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targoviste, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va include livrarea, instalarea si punerea in functiune a urmatoarelor echipamente: corelator de zgomot, logger-e de zgomot (set de cate 15), tije de ascultare, Tije de ascultare hidrofon (sonar), Vehicul de transport echipament si personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38431300-8 - Detectoare de defecte (Rev.2)
31642100-9-Detectoare de conducte metalice (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
34100000-8-Autovehicule (Rev.2)
38435000-3-Detectoare de fluide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va include livrarea, instalarea si punerea in functiune a urmatoarelor echipamente:
1. Corelator de zgomot - 2 buc2. Logger-e de zgomot (set de cate 15) - 2 buc3. Tije de ascultare - 8 buc4. Tije de ascultare hidrofon (sonar) - 4 buc5. Vehicul de transport echipament si personal - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 177, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 3.554 lei, din care suma cf art.278^1din O.U.G 34/2006este de 1.777 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Mod de constituire: -Virament bancar in contul autoritatii contractante RO02BRDE160SV20990221600 BRD GROUPE SOCIETE GENERALE, Targoviste, confirmat prin extras de cont emis de banca pentru AC ;
-Instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, pt procedura de achizitie publicapentru suma de 3.554 LEI si valabilitate de min 180 zile de la data depunerii ofertelor, in original. A se vedea modelul de Formular nr. 18.1.Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevedea faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat/conditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.2.La constituirea garantiei prin virament bancar, dovada constituirii se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, cu viza departamentului economic al U.I.P. din cadrul AC care sa confirme viramentul.d)Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Pentru a beneficia de art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Formularului nr. 19 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA IMM) completat.g) Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertele neinsotite de o garantie conform cerintelor de mai sus vor fi respinse de catre AC. Cuantumul garantiei de buna exec.este de 10% din val.totala a contractului. Garantia se const. cf.art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectiv cf.H.G. nr. 1045/2011, prin: (i)instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari; sau(ii)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Daca garantia de buna exec.se va const.prin ret. succes., contractantul va deschide un cont la disp. A.C. la Trez. Statului, suma init.depusa de catre contractant va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul va preciza in of.sa mod. de constit.a garantiei de buna exec. agreata.Of.castig.va constitui garantia de buna exec.a contract.cel mai tarziu in 15 zile de la data semnarii contract.sub sanctiunea rezilierii acestuia.Valab. garantiei se va stabili la semnarea contractului. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind IMM, IMM benef.de reduceri cu 50% privind cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene 76, 8%- Cofinantare nationala 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca cond.prevazute la cap. III.2.1.a) si III.2.1.b).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz):
A)Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la:
a.)art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.)art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
c.)art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
- Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.
- Formular nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE art. 69^1 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat. Acest formular va fi completat de persoanele cu functie de decizie si prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
Persoanele cu functie de decizie , in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt, dupa cum urmeaza: 1.Ing.Radu VASILESCU
2.Ing.Romulus TUDOR
3.Ec.Maria RADU
4.Jr.Laurentiu NITA5.Ing.Valentin BROTEA
6.Ing.Cristin CUCU
7.ing. Valter Daniel Apostol
8.sing.Marius SALAB)Ofertantii participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa sa prezinte situatia obligaiilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie conform cu originalul.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa sa prezinte situatia obligaiilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie conform cu originalul.
- Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre ofertant si de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.
- Formularul nr. 5 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat. Acest formular va fi completat si prezentat de catre ofertantul ce participa cu oferta independenta la licitatie.
Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asigurarile sociale vor prezenta un certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, valabil la data depunerii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.-Cazier judiciar al persoanei juridice/fizice romane, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna un document echivalent emis de autoritatile competente din tara respective, valabil la data depunerii ofertelor.
NOTA:
Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa si traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui ofertant, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
TOATE CERTIFICATELE SOLICITATE TREBUIE SA FIE VALABILE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz):
A)Persoane juridice/fizice romane
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se va atasa:
-certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte:
a.denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
b.codul unic de inregistrare;
c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d.structura actionariatului;
e.numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
f.domeniul de activitate principal;
g.domeniile de activitate secundare;
h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
B)Persoane juridice/fizice straine
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se vor atasa:
-documentele relevante, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte:
(i) denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
(ii) codul unic de inregistrare;
(iii) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
(iv) structura actionariatului;
(v) numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
(vi) domeniul de activitate principal;
(vii) domeniile de activitate secundare;
(viii) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentelor de inregistrare in original sau copie legalizata, inso?ite de traducerea autorizata, legalizata, in limba romana.C) Alte documente:
Ofertantul trebuie sa nominalizeze persoana desemnata ca reprezentant legal al societatii, respectivpersoana imputernicita sa angajeze ofertantul in contract, precum si sa anexeze documente relevante in acest sens.
Nota:
Aceste documente trebuie atasate si de catre asociati, atunci cand este cazul.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se va atasa, imputernicirea semnata de reprezentantul legal al ofertantului (conform certificatului constatator O.R.C.) privind nominalizarea persoanei imputernicite sa angajeze ofertantul in contract, respectiv: Formularul nr. 16 (IMPUTERNICIRE PENTRU SEMNATARUL OFERTEI) si, daca exista, copie dupa hotararea/decizia consiliului de administratie sau a organismului corespunzator al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala, globala, medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 350.000 LEI sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.In situatia in care operatorul ec. si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011.
Cursul valutar lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 350.000 LEI sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cursul valutar lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract, din ultimii trei ani, care sa fi avut ca obiect furnizarea de bunuri similare.
Prin sintagma ?bunuri similare? se intelege: corelator de zgomot, logger de zgomot, tija de ascultare, tija de ascultare hidrofon (sonar), vehicul de transport echipament si personal.
Ofertantul trebuie sa prezinte recomandari, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarilor pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.NOTA:
1. Prin ultimii 3 ani se vor intelege ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor.Atunci cand un grup de ofertanti depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
A.1) Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract, din ultimii trei ani, care sa fi avut ca obiect furnizarea de bunuri similare.
Prin sintagma ?bunuri similare? se intelege: corelator de zgomot, logger de zgomot, tija de ascultare, tija de ascultare hidrofon (sonar), vehicul de transport echipament si personal.
Ofertantul trebuie sa prezinte recomandari, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarilor pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.NOTA:
1. Prin ultimii 3 ani se intelege ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor.Atunci cand un grup de ofertanti depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
B.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
Se solicita minim o persoana atestata/specializata pentru instruire
B.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
Se solicita minim o persoana atestata/specializata pentru instruire
In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, cel pu?in unul dintre ofertantii implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalentul acestuia. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate, va fi acordat maximul de puncte (30);b)celelalte oferte vor fi punctate in mod proportional, dupa cum urmeaza: Punctaj financiar n = (cel mai scazut pret ofertat / pretul ofertei n) x 30
2.
Subfactor evaluare tehnic 1: Garantia oferita pentru corelatorul de zgomot, exprimata in numar de luni de la data livrarii
20%
Descriere: Termenul de garantie, minim, solicitat in caietul de sarcini pentru fiecare echipament in parte este de 2 ani. Ofertele care prezinta echipamente care au o perioada de garantie mai mare de 2 ani vor fi punctate astfel: 1.a Pentru subfactorul de evaluare 1, oferta care propune durata cea mai mare a garantiei va primi maximul de puncte -20 ;1.b Celelalte oferte vor fi punctate proportional fata de oferta care a obtinut punctaj maxim, dupa formula: Punctaj pentru subfactorul de evaluare 1 = (perioada de garantie n / cea mai lunga perioada de garantie ofertata) x 20 puncte. Ofertele care prezinta echipamente a caror perioada de garantie este mai mare de 10 ani vor lua punctaj maxim pentru factorul de evaluare aferent echipamentului respectiv.
3.
Subfactor evaluare tehnic 2: Garantia oferita pentru logger-ele de zgomot, exprimata in numar de luni de la data livrarii
20%
Descriere: Termenul de garantie, minim, solicitat in caietul de sarcini pentru fiecare echipament in parte este de 2 ani. Ofertele care prezinta echipamente care au o perioada de garantie mai mare de 2 ani vor fi punctate astfel: 1.a Pentru subfactorul de evaluare 2 oferta care propune durata cea mai mare a garantiei va primi maximul de puncte -20 ;1.b Celelalte oferte vor fi punctate proportional fata de oferta care a obtinut punctaj maxim, dupa formula: Punctaj pentru subfactorul de evaluare 2 = (perioada de garantie n / cea mai lunga perioada de garantie ofertata) x 20 puncte. Ofertele care prezinta echipamente a caror perioada de garan?ie este mai mare de 10 ani vor lua punctaj maxim pentru factorul de evaluare aferent echipamentului respectiv.
4.
Subfactor evaluare tehnic 3: Garantia oferita pentru tijele de ascultare (normale), exprimata in numar de luni de la data livrarii
10%
Descriere: Termenul de garantie, minim, solicitat in caietul de sarcini pentru fiecare echipament in parte este de 2 ani. Ofertele care prezinta echipamente care au o perioada de garantie mai mare de 2 ani vor fi punctate astfel: 1.a Pentru subfactorul de evaluare 3 oferta care propune durata cea mai mare a garantiei va primi maximul de puncte -10 ;1.b Celelalte oferte vor fi punctate proportional fata de oferta care a obtinut punctaj maxim, dupa formula: Punctaj pentru subfactorul de evaluare 3 = (perioada de garantie n / cea mai lunga perioada de garantie ofertata) x 10 puncte. Ofertele care prezinta echipamente a caror perioada de garantie este mai mare de 10 ani vor lua punctaj maxim pentru factorul de evaluare aferent echipamentului respectiv.
5.
Subfactor evaluare tehnic 4: Garantia oferita pentru pentru tijele de ascultare hidrofon (sonar), exprimata in numar de luni de la data livrarii
10%
Descriere: Termenul de garantie, minim, solicitat in caietul de sarcini pentru fiecare echipament in parte este de 2 ani. Ofertele care prezinta echipamente care au o perioada de garantie mai mare de 2 ani vor fi punctate astfel: 1.a Pentru subfactorul de evaluare 4 oferta care propune durata cea mai mare a garantiei va primi maximul de puncte -10 ;1.b Celelalte oferte vor fi punctate proportional fata de oferta care a obtinut punctaj maxim, dupa formula: Punctaj pentru subfactorul de evaluare 4 = (perioada de garantie n / cea mai lunga perioada de garantie ofertata) x 10 puncte. Ofertele care prezinta echipamente a caror perioada de garantie este mai mare de 10 ani vor lua punctaj maxim pentru factorul de evaluare aferent echipamentului respectiv.
6.
Subfactor evaluare tehnic 5: Garantia oferita pentruvehiculul de transport, exprimata in numar de luni de la data livrarii
10%
Descriere: Termenul de garantie, minim, solicitat in caietul de sarcini pentru fiecare echipament in parte este de 2 ani. Ofertele care prezinta echipamente care au o perioada de garantie mai mare de 2 ani vor fi punctate astfel: 1.a Pentru subfactorul de evaluare 5 oferta care propune durata cea mai mare a garantiei va primi maximul de puncte -10 ;1.b Celelalte oferte vor fi punctate proportional fata de oferta care a obtinut punctaj maxim, dupa formula: Punctaj pentru subfactorul de evaluare 5 = (perioada de garantie n / cea mai lunga perioada de garantie ofertata) x 10 puncte. Ofertele care prezinta echipamente a caror perioada de garantie este mai mare de 10 ani vor lua punctaj maxim pentru factorul de evaluare aferent echipamentului respectiv.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 10:00
Locul: Sediul S.C.Compania de Apa Targoviste Dambovita S.A. din Targoviste, b-dul I.C.Bratianu, nr. 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, observatorii desemnati de UCVAP, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu ? Axa Prioritara 1 ? ?Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata? cod SMIS: 19353.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje totale egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2.Suplimentar fata de codurile CPV precizate la punctul II.1.6) Clasificare CPV(vocabularul comun privind achizitiile) se va adauga si codul80510000-2 Servicii de formare specializata3.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ si corespunzator toate criteriile de calificare si selectie privind experienta generala si resursele financiare.Se vor prezenta: a) Formularul nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA) completat.b) ACORDUL DE ASOCIERE, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata si autentificata in limba romana dupa acesta.c) Formularul nr. 15 (IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIERII DE A REPREZENTA ASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE) completat.Pentru fiecare asociat, se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 255 si urmatoarele din Ordonanta de Urgenta (?O.U.G?). nr. 34/2006 si celorlalte reglementari legale aplicabile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. Compania de Apa Targoviste-Dambovita S.A.
Adresa postala: Blv. I.C .Bratianu nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 16:00