Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DETECTOR MS


Anunt de participare numarul 19462/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maria Elena URSEI, Tel.021-2207780, In atentia: Maria Elena URSEI, Email: [email protected], Fax: 021-2207695
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLATARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 296, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Teodor, Tel.021-2207780, In atentia: Eugenia Teodor, Email: [email protected], Fax: 021-2207695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut national
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DETECTOR MS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui DETECTOR MS cu caracteristicile mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253220-6 - Cromatografe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate: 1 aparat
Valoarea estimata fara TVA: 67, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 2000 RON; garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: buget. plata se va face in rate pe parcursul a 2 ani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asociarii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documanete din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta de urgenta 34/2006 si anume declaratia de eligibilitate si/sau cazierul judiciar/ certificat echivalent, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru a dovedi ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat, Certificat eliberat de Directia Impozite si Taxe, Certificat constatator eliberat de Registrul comertului. Certificatele vor fi prezentate in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifara de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Bilantul Contabil eliberat de Administratia Financiara. Declarati privind cifra de afaceri anuala obtinuta din activitatea cu aparatura similara(ultimii 3 ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala nu trebuie sa fie mai mica de 650000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare a calitatii (ISO)
Declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea calitatii. Recomandari de la alti beneficiari. Exemplificarea activitatii comerciale cu aparatura si/sau lucrari de aceeiasi natura. Autorizatie de comercializare de la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul
60%
Descriere:
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
3.
servicii de garantie(minim 12 luni)
10%
Descriere:
4.
servicii post garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], ,Fax: 021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul Juridic INCDSB Bucuresti
Adresa postala: splaiul independentei nr. 296, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.021-2207780, Fax: 021-2207695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer