Licitatie Publica - Deviere L.E.A. 20kV
Anunt de participare (utilitati) numarul 42756/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subunitatea sa EMC Rosia, str. Constructorilor NR.9, JUD. GORJ, Localitatea: Rovinari, Cod postal: COD 214500, Romania, Punct(e) de contact: birou Atribuire Contracte P.L.S., Tel.0253-371188, 0725536069, In atentia: ing. Mohora Marius, Email: [email protected], Fax: 0253-372208, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Deviere L.E.A. 20kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cariera Rosia linia electrica aeriana L1 Pinoasa, zona nodului de distributie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrarea are ca scop devierea liniei L1 Pinoasa de pe actualul amplasament, intre stalpii nr. 31 si 30 conform prevederilor din caietul de sarcini in vederea realizarii spatiului necesar pentru montarea statiei de actionare a benzii T401b si pentru interventii ulterioare in zona.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
devierea liniei L1 Pinoasa de pe actualul amplasament, intre stalpii nr. 31 si 30
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare este de 800 lei garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii modalitatile legale de plata, in termen de 90 de zile de la prezentarea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratiei privind eligibilitatea formular 12A;formular 12B;Cerinta obligatorie: prezentarea certifi-catelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si plata contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelorCertificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare sau altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea bilantului financiar-contabilla data 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente si declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (care trebuie sa fie de cel putin 100.000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;atestatului emis de ANRE, tip C2B;fisa de informatii privind experienta similara;ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de executie de lucrari similare cu valoarea de 14.000 lei, saucel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 22.000 lei;declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 3 ani;declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului de executie de lucrari; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani;document/certificat emis de un organism acreditatcare sa certifice implementarea si mentinerea unui sistem de mangement al calitatii pentru operatorul economic ofertant, conform conditiilor din Standardul ISO9001:2000;certificatul/autorizatia de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
753
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: prin dep. in casieria unit.a unui OP sau fila de CEC, contul RO90RZBR000007463796 deschis la ReiffeisenBank Suc. Tg.Jiu sau in numerar;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 11:00
Locul: sediul EMC Rosia - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos nr.6 , Sector 3 , ,, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI , ,OLTENIA SA
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU , NR.1-15 , , ,Localitatea: TG-JIU , ,Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531014, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 10:36