Licitatie Publica - DEZACTIVARE RAMPA VECHE DE GUNOI
Anunt de participare numarul 36854/23.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPINA
Adresa postala: BDUL CULTURII, NR.18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA IONETE, Tel.0244-336134, Email: [email protected], Fax: 0244-371458, Adresa internet (URL): www.primariacampina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZACTIVARE RAMPA VECHE DE GUNOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RAMPA VECHE DE GUNOI DIN MUNICIPIUL CAMPINA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. reprofilarea taluzelor
2. strat drenant pentru captarea gazelor, executia unor captatoare de gaze care sa permita evacuarea in atmosfera a gazului de depozit in conditii de siguranta si stabilitate
3. colectare levigat
4. sistem perimetral de rigole pentru colectare ape pluviale
5. captarea izvorului existent si amenajarea drumului de acces
6. acoperire cu strat de pamant vegetal, inierbarea suprafetei, realizare perdele vegetale de protectie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE SI A CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 563, 348RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30.000 ron, constituita conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat de inregistrare, certificat constatator emise de oficiul Registrului Comertului si certificat fiscal in scopuri de TVA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si obligatiile la bugetul de stat (copii legalizate), valabile la data deschiderii ofertelor, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, inclusiv bilanturile contabile, informatii generale, scrisoare de bonitate bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001/2000, ISO14001/2005, OHSAS 18001/2006, cel putin un contract similar finalizat sau in curs de executie, avand ca obiect inchiderea unei rampe/depozit de deseuri, insotit de programul de conformare aferent, vizat de Agentia pentru Protectia Mediului, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita direct la Primaria Campina sau cu OP in contul RO34TREZ52221360250XXXXX, deschis la Trezoreria Campina, cod fiscal RO2843272
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 10:00
Locul: Primaria Campina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentatii ofertantilor si expertul extern cooptat
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTASTATIILOR de pe langa ANRMAP Bucuresti
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: bdul Culturii, nr.18, ,Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244336134, Fax: 0244371458
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 15:27